Visa fullständig version : Hotell i Kamari
Maartina
2008-11-18, 16:39
Nu är hotell på Naxos fixat inför sommarens resa men då återstår 4 dagar på Santorini.
Är det någon som kan tipsa om något bra, och hyfsat billigt, boende i Kamari? Har insett efter mycket googlande att det verkar vara mest hotell (ej med kokmöjligheter) så jag har ställt in mig på ett vanligt hotellrum. Det funkar ju det med när det bara är några dagar! Vi har ju lyckats pricka in första veckan i augusti då det är som dyrast verkar det som men hoppas på något bra tips!
UlfWiman
2008-11-18, 19:49
Testa Matina och hälsa Vasso från mig.
Behöver du länk så skicka ett PM.
Uffe
Hej! Hotell zeus har bra läge och mysigt pool område,men är osäker om man bara kan boka charter där...
Mvh Josefin
Maartina
2008-11-19, 07:56
Tack båda två för era svar! Jag har faktiskt tittat på båda hotellen, tyckte dock tyvärr att Matina var för dyrt (100euro/natt) men det såg väldigt fint ut! Zeus är faktiskt ett av de alternativ som jag funderar på! Har bott där för några år sedan och priset där verkar ligga på 65euro/natt. Känns mer lagom!
Mera tips är välkomna!
Vi bodde på Hotel Boathouse i somras.
Något slitna rum, men perfekt läge, och otroligt trevligt bemötande.
Trevlig frukostbuffé i poolområdet med bl a färsk frukt, yoghurt och honung.
bye_bye Sven
Vi bodde på Blue Wave i somras och det var fina rum med kokmöjligheter, pool och bar. Betalade i juli 50 euro för ett dubbelrum.
Maartina
2008-11-19, 10:12
Blue waves har vi också tittat på! Det verkar riktigt bra, dessutom verkade det enligt hemsidan möjligt att få olika rabatter om man bokade via internet + bokade tidigt. 66Euro och sedan 20% rabatt om man bokar tidigare en tre månader innan. Låter riktigt bra om det stämmer! Har dock mailat dom för någon vecka sedan utan att få svar så vi får väl se hur det blir!
Tack för ditt svar!
Hej! Hotell zeus har bra läge och mysigt pool område,men är osäker om man bara kan boka charter där...
Mvh Josefin
Vad menas med "Studio" på Zeus (och andra hotells) hemsidor? Man kan antinge få double room eller studio och jag förstår inte riktigt vad det innebär.
Jag tror att en "studio" är större än ett dubbelrum....:confused:jag tror det är skillnaden...men är inte säker..kanske nån annan vet bätttre.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.