Visa fullständig version : Lemonis, Kosifis
Söker boende i Skopelos stad.
Någon som har bott på Pension Lemonis (vid hamnen) eller Kosifis Studios?
Ser fint ut på bild.
Jeg har boet på Kosifis Studios nogle gange. Ganske pæne studios og udsigten er suveræn. Stille og roligt lidt op i byen
Mette
Jeg har boet på Kosifis Studios nogle gange. Ganske pæne studios og udsigten er suveræn. Stille og roligt lidt op i byen
Mette
Tack för den infon Mette.
Birger
I juni 2002 bodde vi på pension Lemonis i två rum med aircondition, kylskåp, TV o fint badrum. 40E fick vi betala. Usikten var verkligen inget fel på över hamnen o båtarna som kom in. Man fick ju lite musik på köpet för intill var där en taverna eller om det bara var typ ett kafe´. Kommer inte ihåg vilket, var ju ett tag sedan. Nog dax att ta mig dit igen för Skopelos är bara så underbart.
I juni 2002 bodde vi på pension Lemonis i två rum med aircondition, kylskåp, TV o fint badrum. 40E fick vi betala. Usikten var verkligen inget fel på över hamnen o båtarna som kom in. Man fick ju lite musik på köpet för intill var där en taverna eller om det bara var typ ett kafe´. Kommer inte ihåg vilket, var ju ett tag sedan. Nog dax att ta mig dit igen för Skopelos är bara så underbart.
Hjärtligt tack för feedback. Båda ställena verkar ju helt ok. Gäller bara att få kontakt med ägarna. Får dock ingen respons via skopelosweb, kanske bättre att ringa(?)
Jeg kan ikke forestille mig at Nikos - som ejer stedet (Kosifis Studios), og er en lille ældre herre, han har også har en gammeldags købmandsbutik i den gamle bydel - er på nettet.
Jeg ved ikke hvornår du rejser, men Nikos har en "agent", der står på havnen når færgerne kommer ind - han hedder Apostelis (en ældre hvidhåret mand, som halter lidt på det ene ben). I maj, juni og september, hvor jeg rejse til Skopelos, har der altid været rum. Jeg plejer ikke at bestille i forvejen. Men det er jo op til dig...
Mette
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.