handdator

Visa fullständig version : Hitta boende på Paros


Alexandra
2005-08-16, 18:33
Hej!
På lördag bär det av till Paros, tänkte höra om det brukar stå lite rumsraggare i hamnen eller om vi ska hålla fast vid vår preliminärbokning...
Kan ju hända att det är svårt att hitta rum i augusti eller på kvällen vad tycker/tror ni?

/Alexandra:confused:

Janérik
2005-08-16, 18:59
Nja, det brukar inte stå "lite rumsraggare" i hamnen i Paros, däremot brukar det stå en jäkla massa rumsaraggare där. Det ska alltså inte vara något som helst problem att hitta boende där, inte ens i Augusti.

Mvh Janérik

Ammi
2005-08-16, 20:36
Hej!
På lördag bär det av till Paros, tänkte höra om det brukar stå lite rumsraggare i hamnen eller om vi ska hålla fast vid vår preliminärbokning...
Kan ju hända att det är svårt att hitta rum i augusti eller på kvällen vad tycker/tror ni?

/Alexandra:confused:


Hej

Min erfarenhet är att Paros har massor av rumsraggare, kan bli ett större problem att välja "rätt" hotell istället. Inga problem vilken tid som helst på dygnet. Lycka till/Ammiklapp_klap

Alexandra
2005-08-17, 00:34
Tack!

Känns ju som en stor lättnad, hoppas bara de där rumsraggarna står där när vi kommer, har ju en viss förmåga att ha lite otur med mig haha! Det löser sig alltid och i värsta fall får man väl sova ute då;)
Tror att jag avbokar mitt boende då i morgon
/Alexandra

Yak
2005-08-19, 11:47
Nar jag kom till Paros i gar pa formiddagen sa fanns det en 5-10 rumsraggare vid kajen. MEN man ska komma ihag att nu aer det verkligen toppsasong haer, batarna bade hit och hem gar fulla och det fullstandigt myllrar av folk runt kajerna. Darmed inte sagt att det aer omojligt att hitta nanstans att bo (pa Antiparos daer jag bor nu verkade det ganska lugnt), men det fylls nog upp snabbt. Kommer ni pa kvallen sa KAN det kanske vara lite mindre utbud.