handdator

Visa fullständig version : Privatlektioner grekiska/engelska!


litentuva
2008-10-18, 08:44
OBS det är inte jag som undervisar, är bara ombud åt en väninna som pratar mkt bra grekiska och som kan ge privatlektioner:

PRATA GREKISKA NÄSTA SOMMAR!

Privatlektioner för nybörjare och fortsättare på flexibla tider för dig som tröttnat på att inte förstå och att inte kunna svara när du är i Grekland. Om du bestämmer dig snabbt och lägger ner lite tid och möda på att nå ditt mål så lovar jag att du kommer att lyckas med min hjälp och att du kommer att ha kul under tiden. Och du kommer självklart alltid att ha glädje och nytta av dina nya språkkunskaper, en skön, friare känsla!

Jag heter Siw Forsell och har bott och jobbat länge på Kreta, där jag både studerat grekiska på egen hand och tagit privatlektioner. Dessutom undervisade jag ett helt läsår i engelska upp till nivån Proficiency in English (Cambridge examen för personer som ej har eng som modersmål) på en privatskola i Rethymno samt gav privatlektioner under fyra år med mycket goda resultat.

Vill du också bli bättre i engelska? Välkommen att kontakta mig på 0708-65 54 65 för att diskutera tider, priser, antal personer i en grupp eller individuell undervisning - i grekiska eller engelska. Jag finns vid Mariatorget.

Boka före 31 oktober för största valfrihet när det gäller tider respektive höstens Boka-tidigt-rabatt! Ju fortare du kommer igång....ja, du vet.

Despinaa
2008-10-21, 19:02
Heeeeej =)

Vart sker undervisning och hur ofta och hur mycket kostar det?

litentuva
2008-10-22, 08:26
Undervisningen sker i Sthlm. Du får kontakta Siw för all info ang pris, tid etc. Jag är bara ombud för annonsen! Lycka till!

( går också att maila henne på uzenet@gmail.com )