handdator

Visa fullständig version : Skiathos i januari...


skrutt
2008-10-14, 11:49
bye_byeHej alla Skiathos älskare...är det någon som kan tipsa mej hur jag tar mej till Skiathos på bästa sätt när det inte är säsong!!?? Jag skulle vilja åka nå´n gång i januari och jag vill INTE åka båt i flera flera timmar...Har länge tänkt mej att uppleva Skiathos även på vintern...boende blir det nog inga problem med...Tack på förhand._B-anana_B-anana_B-anana

jeabys
2008-10-14, 12:54
Hej!
Enklast är nog att flyga till Athen, ta buss till Volos och därefter båt. Alt flyg till thessaloniki och därefter båt. Kolla Olympic Airways om dom flyger dit på vintern.
Jag och min sambo är ditbjudna över jul/nyår men har tackat nej för i år.

CarinaN
2008-10-14, 22:16
Vi har vänner som har åkt till Skiathos/Skopelos i lågsäsong. De flög till Aten, tog buss till Agios Konstantinos (ca 2 tim), därifrån båt (ca 2 tim).

Carina

skrutt
2008-10-15, 10:54
flabb_flabTack för era tips...jag hoppas min resa blir av!!Men men inget är omöjligt bara viljan finns....bye_bye

leneem
2008-10-15, 17:30
bye_byeHej alla Skiathos älskare...är det någon som kan tipsa mej hur jag tar mej till Skiathos på bästa sätt när det inte är säsong!!?? Jag skulle vilja åka nå´n gång i januari och jag vill INTE åka båt i flera flera timmar...Har länge tänkt mej att uppleva Skiathos även på vintern...boende blir det nog inga problem med...Tack på förhand._B-anana_B-anana_B-anana
Hei,,,,det går fly fra Athen til Skiathos hver lørdag om vinteren.Så hvis du vil slippe og ta båt er dette en mulighet.

skrutt
2008-10-16, 15:09
Ang_elxTack snälla leenem,det var det absolut bästa allternativet eftersom båt är jobbigt tycker jag...sen får jag väl se prismässigt vilket som är bäst....bye_bye