handdator

Visa fullständig version : Olympic Studios i Parga


Catlady
2008-09-29, 12:51
Hej alla Greklandsvänner,
Är det någon av er som bott på Olympic Studios i Parga i år? Jag undrar bara om det finns AC/luftkonditionering i lägenheterna??
Apollos beskrivning är lite luddig???:confused:
Tacksam för svar! Ha det bra!

theresa
2008-09-30, 10:41
Hejsan! Olympic Studios har AC/Luftcondition i lägenheterna...om du kollar på höger sida där alla symboler är på apollos hotel sida, så visar dom AC symbolen där...men jag förstår att du tycker det är lite luddigt för det står inget om AC i texten :)

/bye_bye

Catlady
2008-09-30, 12:00
Hej, Theresa
Nej, det var ju just det som gjorde mig lite fundersam. I vanliga fall får man ju betala extra för A/C och då anges det ju i texten. Kollade extra med Apollo och fick då veta att A/C ingår i priset, därför nämns det inte.
Det var ju trevligt för en gångs skull. Brukar ju kosta en slant annars.
bye_bye

theresa
2008-09-30, 13:10
Ja det är inte så vanligt med gratis AC....jag har också planer på att bo på detta hotel,men har inte riktigt bestämt mej ännu...jag vet bara att det blir Parga....tycker det finns så många mysiga hotel att välja på...men Olympic Studio ligger högt på listan:)

Eva L
2008-09-30, 14:00
Jag har aldrig betalat extra för AC varken när jag rest charter eller bokat boendet på egen hand. Där det funnits har det ingått i priset.

Eva

UGO
2008-10-01, 11:17
Hej.
Har bott på Olympic studios ett antal gånger, både med charter och bokat själv på plats. Kommer faktiskt inte ihåg hur det var med ACn, men jag är nästan säker på att den ingick. Evie som driver hotellet är väldigt trevlig.
Om Ni bokar rum på andra eller tredje våningen får ni väldigt bra utsikt,
ner mot hamnen. Nära till bageri, affär. En minut ner till hamnpromenaden, förbi en väldig trevlig Ouzoria som jag glömt namnet på.
Hälsn. UGO