handdator

Visa fullständig version : Utloggningsproblem


Eva L
2008-09-28, 20:53
Varje gång jag loggar ut från kalimera hänger datorn sig. Någon annan som har det problemet? Hände både nu i kväll samt på förmiddagen. Inga andra problem med min dator och andra websidor funger som tidigare.

Eva

Siri A
2008-09-29, 08:53
Jag har också samma problem. När man tycker på logga ut händer ingenting, men prova att klicka på strecket längst uppe i högra hörnet, (så att hela sidan hamnar i nedre marginalen) och ta sen fram rutan igen. Då kommer "ok-rutan" fram och det fungerar som vanligt igen! :)

Mia62
2008-09-29, 11:36
Jag har däremot inloggningsproblem. Vid 4 oilka tillfällen har jag fått byta inloggningkod. Plötsligt säger datorn att jag använder fel koder fast jag inte gör det, det finns inget som är mer irriterande eller hur?? Nu fick jag ny inloggningskod förra veckan så nu får vi se hur länge jag kan logga in. Endast på Kalimerasidan inte nån annanstanns.

Siri A
2008-09-30, 17:41
Nu är mitt problem borta! Fungerar det som vanligt för dig också Eva? :)

lille
2008-09-30, 19:28
Jeg blir ofte kastet ut av innnloggingen, og når jeg da skal logge meg inn igjen, får jeg beskjed om at jeg allerede er innlogget. Og da kan jeg se at jeg står på listen over de som er innlogget...........:confused:

Siri A
2008-09-30, 19:43
Jeg blir ofte kastet ut av innnloggingen, og når jeg da skal logge meg inn igjen, får jeg beskjed om at jeg allerede er innlogget. Og da kan jeg se at jeg står på listen over de som er innlogget...........:confused:Gå alltid in på kalimera.nu istället för .se

Det brukar fungera! Lycka till!

lille
2008-09-30, 19:57
Gå alltid in på kalimera.nu istället för .se

Det brukar fungera! Lycka till!


Å takk! Det skal jeg prøve.bye_bye

Andriotissa
2008-09-30, 22:27
Jag har problem med att logga in. Ibland kan jag inte logga in alls...väldigt frustrerande och det är bara på kalimera jag har sådana problemsnyft_drop
Jag prövade kalimera.nu och då gick det bättre så tack för det tipset.

Elisabet
2008-10-01, 08:14
Fast inloggningen på kalimera.nu har svajat ett tag. Ibland måste man göra flera försök innan man blir inloggad, precis som det har varit några gånger förut när det sedan har visat sig vara dags för en rundsmörjning av forumet.

Chras
2008-10-01, 16:25
Har aldrig säger aldrig haft problem med in- och utloggning på kalimera.nu. Dä'remot har inte kalimera.se fungerat vid inloggning utan jag har bara kastats ut igen.
//Chras

Siri A
2008-10-01, 16:53
Kalimera.se fungerar aldrig för mig. Det lönar sig inte ens att försöka. Tur att vi hjälps åt med problemen! :)