handdator

Visa fullständig version : Tack för tipsen.


Masko
2005-08-11, 16:54
Åkte med familjen till Rhodos två veckor i jul-aug. Jag hade inte varit där sedan 1988, tala om att allt var förändrat!!! Ruskigt dyrt, framför allt. Bra att fått tips på bra restauranger t ex Xalki och Marias i Stegna. Är det någon som minns Captains House eller puben mediterrean Princess? Roligt att se att några gamla restauranger "överlevt" och att Christos garden fanns kvar. Det var också kul att se att de grekiska flickorna var ute och roade sig. Nu verkade den värsta turist"kamakin" försvunnit, stämmer det? Berätta gärna mer om Rhodos!

Hej

rhodosfanast
2005-08-11, 17:03
Jag har varit på Rhodos o det blir femte året på rad o jag tycker inte priserna har gått upp så mkt...Men det beror var man går o äter väljer man dom dyraste ställen o dom dyraste rätterna då blir det dyrt i plånboken...

O sen finns ju Pappou o handla på där det är billigt o köpa dricka o annat som man behöver...Även Lindos supermarket är bra o handla o jätte vänliga.....

Många säger till mig varför åker du till samma ställe år efter år men jag trivs på Rhodos o har fått många vänner där...._B-anana

Marpe
2005-08-31, 13:17
Jag har varit på Rhodos o det blir femte året på rad o jag tycker inte priserna har gått upp så mkt...Men det beror var man går o äter väljer man dom dyraste ställen o dom dyraste rätterna då blir det dyrt i plånboken...

O sen finns ju Pappou o handla på där det är billigt o köpa dricka o annat som man behöver...Även Lindos supermarket är bra o handla o jätte vänliga.....

Många säger till mig varför åker du till samma ställe år efter år men jag trivs på Rhodos o har fått många vänner där...._B-anana



Håller med har också varit där i många år, och alla frågar varför till samma ställe ? Men jag trivs så himla bra där...och har även fått vänner där.:)

torhildur
2005-08-31, 13:26
Håller med har också varit där i många år, och alla frågar varför till samma ställe ? Men jag trivs så himla bra där...och har även fått vänner där.:)
Samma här!!! Håller fullkomligt med föregående talare!!!
_B-anana _B-anana _B-anana TORHILDUR

Thalassa
2005-08-31, 15:09
Akkurat samme sak her! Kunne ikke få sagt meg mer enig med de 3 foregående innleggene. :D

Thalassa
- som reiser til Rhodos på søndag :)

magdalena
2005-09-01, 08:40
Rhodos har sin charm och därför åker man dit år efter år.. Kan int välja någor nytt... Man känner så många.. I år hade jag med mig svenska trätofflor till Stavros som har hand om solstolarna där vi ligger...
flabb_flab

anoula
2005-09-01, 09:15
Rhodos har sin charm och därför åker man dit år efter år.. Kan int välja någor nytt... Man känner så många.. I år hade jag med mig svenska trätofflor till Stavros som har hand om solstolarna där vi ligger...
flabb_flab

Hehe var jobbar han? Elli och var i så fall? Jag måste absolut gå och kolla in greken i trätofflor när jag kommer ner :D

magdalena
2005-09-01, 09:21
Han är på Windy... Han har sina solstolar mellan dom 2 sista kioskerna mot akvariet... Har blåa parasoller med 2 smalare vita ränder... Ej massa ränder...
har legat hos han i 6 år...
_B-anana

anoula
2005-09-01, 09:42
Han är på Windy... Han har sina solstolar mellan dom 2 sista kioskerna mot akvariet... Har blåa parasoller med 2 smalare vita ränder... Ej massa ränder...
har legat hos han i 6 år...
_B-anana
OK :D Återkommer med rapport!

magdalena
2005-09-01, 09:46
Han hälsar och han fixar med parasollerna... Kommer fram och snackar flera gånger under dagen... Han har många stammisar...