handdator

Visa fullständig version : Paradise Beach?


Mindi
2008-09-23, 19:29
Hej!

Nu är det nedräkning... på söndag åker vi! :) LÄNGTAR!!!

Jag är inne och kollar vädret mest varje dag men det ser lite halvdant ut. Regn och runt 16 grader!!!! Hjälp!!!! Men jag håller tummar och tår att det ska bli bättre väder!!!

Vi ska bo på hotell NAMA i Skala Potamias och jag undrar om någon vet om man vill ta sig till Paradise Beach om hur man enklast tar sig dit? Hyra bil eller går det kanske buss? Är det långt dit?

Sen undrar jag var man kan hitta en uttagsautomat? Finns det i närheten utav Skala Potamias? Frågor som kanske har ställts tidigare men hoppas att det i sådana fall inte gör något med en upprepning. ;)

MVH
MINDI

eija
2008-09-24, 20:25
Hej!
Ja, det finns en bankautomat vid huvudvägen i Skala Potamias. Du ska säkert hitta det lätt.

Visst kan ni ta bussen till Paradissos. Jag har till och med vandrat till fots dit från SP men det är inte så kul på asfaltvägen. Jag minns inte exakt hur många km från SP, ca 6-7, tror jag. Lättare är det naturligtvis fara med hyrbil, då bussarna inte går ofta i september.

Ha en härlig resa!! Hoppas att vädret ska bli varmt och skönt!
mvh/Eija

Mindi
2008-10-17, 12:20
Vi tog lokalbussen! :)

Det var mysigt vid Paradise Beach men jag måste ändå säga att en del utav Golden Beach var ännu finare. :)