handdator

Visa fullständig version : Direktrapport fran Karpathos


Anna Pernilla
2005-08-11, 16:24
Nu har jag varit dar!Pa Pelagos:D Jag njot av musiken,maten och ja, jag skrev i Kalimera! Har det jattebra har! Varmt och skont:D Det blaser en hel del men det ar bara skont sa slipper jag do av varmeslag:p Eva som har Mertonas skall ha avskedsfest for den amerikaboende dottern i kvall,pa Ellinikon. Det skall bli kul! Annars aker jag omkring pa scootern jag hyrt av HumphreyBogart-det ar valdigt likt alltsa;) Har ar valdigt vackert! Lite dyrt dock tycker jag. Maste tacka for alla tips och speciellt till dig Mikke for din hjalpsamhet och godhet!!! Du ar, bara sa du vet det, valdigt omtyckt har pa on! Evas dotter tycker dessutom du ar sa snygg;)

Mikke
2005-08-11, 16:51
.....hehe.....intressant att det finns SÅ skilda åsikter om mänskliga exteriörer.....:)
Allvarligt: kul å skoj att du trivs och har fått lite kontakter.....då ses vi där nån gång, måhända??Trevligt med en direktrapport också..Ha det nu så sköj på festen och ta många bilder och hälsa alla!!
Mvh,
Mikke
(KfK)

Riitta
2005-08-11, 17:05
Du kan väl gifta dig där på ön så har vi alla någonstans att bo när vi kommer ner;)

Riitta

Mikke
2005-08-11, 17:44
...Bra idé, Riitta....å så startar jag Hotel Vendel med rabatt för Kalimister....:)
Vi kanske skulle starta en insamling redan nu.....mitt kontonr är....
Mikke
(ojift&otjyst)

PO
2005-08-11, 22:25
Nu tänker Du så där smått igen Mikke, starta ett parti i stället, Kalimistiskt initiativ (KI) kanske? Sök sedan partistöd mm. Det är snart valår och då slinker det mesta igenom. Sen kan Du köpa hela Karpathos och döpa om den till Vendelsö. Partiprogrammet skriver vi ihop över en panna ljummen Metaxa.
Måste Du fortfarande gifta dig så ställer jag upp som bestman, men bara om jag får rabatt på hotellet!

//PO
-Bort med momsen på greklandsresor! bye_bye

Mikke
2005-08-11, 23:05
Nu tänker Du så där smått igen Mikke, starta ett parti i stället, Kalimistiskt initiativ (KI) kanske? Sök sedan partistöd mm. Det är snart valår och då slinker det mesta igenom. Sen kan Du köpa hela Karpathos och döpa om den till Vendelsö. Partiprogrammet skriver vi ihop över en panna ljummen Metaxa.
Måste Du fortfarande gifta dig så ställer jag upp som bestman, men bara om jag får rabatt på hotellet!

//PO
-Bort med momsen på greklandsresor! bye_bye

.....Du har naturligtvis rätt, PO!!
Vill du bli postofficegeneral?? POG...
Härmed är du anställd på kommissionsbasis, du får Lefkos, ok?? Det döper vi om sen till Playa Leffe....eller PO-beach..
Giftermål slipper man nog, det är allt mer som lever i "synd" även där...eller som man säger, det vore synd att gifta sig...:)
Vendelsö vore nog övermaga...Karp Vendelakis.....??
Michailis Vendelakis,
(bort med momsen på dill!)