handdator

Visa fullständig version : Färsk rapport


Athanasia
2008-09-20, 18:47
Ösregn....i Rethymnon...De vi känner som bor där är överlyckliga!

monica
2008-09-20, 19:02
Även i Aten har vi haft ösregn idag, åkte vid 8 tiden i morse till Svenska Institutet vid Akropolis för barnens svenska lektioner. Mörkt på morgonen och ösregn.

Kallt var det oxå ca 17 grader, men herregud vad skönt _B-anana

Ingen ljusning till i morrn, men jag njuter.

monica

UlfWiman
2008-09-20, 19:31
Ni har mitt fulla stöd och support. Jag vet hur underbart det är.

Uffe

Frappe
2008-09-20, 19:32
Pratade just med en vännina som bor i en by utanför Larissa, regn regn! och de är GLADA äntligen skriker alla....

Camilla

monica
2008-09-20, 19:46
Pratade just med en vännina som bor i en by utanför Larissa, regn regn! och de är GLADA äntligen skriker alla....

Camilla



Halloj Camilla

Det var ett tag sedan, som du vet njuter vi alla permanentboende av regn och svalka. Värre är det för turister som kommer ner nu, det ser inget vidare ut för bad och sol den närmaste veckan.

Hoppas allt är ok med dig och familjen, vi ses på flygplatsen där brukar vi ju träffas;)

Monica, som hör karln i bakgrunden svära ganska långa haranger :eek:, det är fotboll, PAO spelar mot ett annat grekisk lag.

Frappe
2008-09-20, 19:58
Halloj Camilla

Det var ett tag sedan, som du vet njuter vi alla permanentboende av regn och svalka. Värre är det för turister som kommer ner nu, det ser inget vidare ut för bad och sol den närmaste veckan.

Hoppas allt är ok med dig och familjen, vi ses på flygplatsen där brukar vi ju träffas;)

Monica, som hör karln i bakgrunden svära ganska långa haranger :eek:, det är fotboll, PAO spelar mot ett annat grekisk lag.


Stämmer det är en skitmatch mot ARIS... vi ligger under med 2-1..så jag svär lika mycket som maken....

Nepp ingen flygplats just nu kollar jag flyg ner den 18 oktober så då kan vi ses...


Camilla
Camilla

Frappe
2008-09-20, 21:10
[QUOTE=Frappe;147119]Stämmer det är en skitmatch mot ARIS... vi ligger under med 2-1..så jag svär lika mycket som maken....

Nepp ingen flygplats just nu kollar jag flyg ner den 18 oktober så då kan vi ses...


Camilla

Shit för mycket champange tror jag... matchen var skit men vi vann till slut 2-1 skall det ju vara....

Camilla

monica
2008-09-21, 10:45
Stämmer det är en skitmatch mot ARIS... vi ligger under med 2-1..så jag svär lika mycket som maken....

Nepp ingen flygplats just nu kollar jag flyg ner den 18 oktober så då kan vi ses...


Camilla

Shit för mycket champange tror jag... matchen var skit men vi vann till slut 2-1 skall det ju vara....

Camilla



Hahahahah, är du säker på att det bara var 1 flaska champagne, visst vann vi till slut.

Monica