handdator

Visa fullständig version : Varmt Rhodos


Stusse
2008-09-11, 09:01
Hej
Här kommer en hälsning från ett varmt Rhodos. I går och i dag har det varit vindstilla och det har varit riktigt varmt. Vi bor på hotell Continental. Ett mycket fräscht lägenhetshotell som ligger strax ovanför Gamla Stan. Vi har aldrig tidigare bott i denna delen av Rhodos stad, men det är en väldigt lugn del av stan.
Stusse

Siri A
2008-09-11, 09:13
Åh vad man längtar ner till värmen just nu! Tänk om man hade sin resa kvar!!!! snyft_drop
Ha det fortsatt bra!

sjöborren
2008-09-11, 10:28
Jeia sou!
Den hälsningen värmer! Vi har idag mulet väder och fjorton grader i Mälardalen.
Men vad gör det! Om tretton dagar reser jag ner till värmen på Rhodos.

Mvh. lilla sjöborren. :D

anoula
2008-09-11, 12:13
Hej
Här kommer en hälsning från ett varmt Rhodos. I går och i dag har det varit vindstilla och det har varit riktigt varmt. Vi bor på hotell Continental. Ett mycket fräscht lägenhetshotell som ligger strax ovanför Gamla Stan.
Jag har bott i närheten av det hotellet. Håller med om att det är ett lugnt och fint område, även om det är en bit till stranden.

Stusse
2008-09-13, 16:16
Som tur var vi medvetan om avståndet när vi bokade detta hotellet, annars hade jag kanske blivit besviken att det låg så långt från stranden. Det är många steg på stegmätaren. Det är fortfarande varmt här men nu blåser det lite i alla fall. Skönt!!! I torsdags var vi på en indisk restaurang i Gamla Stan, Bombay. Det var en restaurang som gav mersmak, så dit går vi någon mer gång nästa vecka. Annars har vi mest avverkat de vanliga, Jacks 2 gånger, Thomas, Pizzeria Vezuvio och Victoria. Men vi har ju en hel vecka kvar att testa nya ställe. Har fått en del tips som skall testas.
Stusse