handdator

Visa fullständig version : Festival Pythagorion !


CamillaN
2005-08-09, 16:49
Kanske är detta något av intresse för er (oss) som kommer åka till Pythagorion...
http://www.pithagorio.net/fishermens_festival_pythagorion.htm
Låter kul tycker i alla fall jag _B-anana _B-anana
Hoppas bara det inte blivit någon ändring på datum tills i år....

Någon som varit på detta innan o kan berätta lite ??
//Camilla.

Inge
2005-08-10, 16:07
Kanske är detta något av intresse för er (oss) som kommer åka till Pythagorion...
http://www.pithagorio.net/fishermens_festival_pythagorion.htm
Låter kul tycker i alla fall jag _B-anana _B-anana
Hoppas bara det inte blivit någon ändring på datum tills i år....

Någon som varit på detta innan o kan berätta lite ??
//Camilla.

Hei Camilla

Som du ser av bildene på siden du henviser til var jeg på festivalen i fjor. På grunn av at mange medlemmer av Pythagorion Club skulle ankomme dagen etter at festivalen skulle være ordnet greske venner av meg det slik at den ble utsatt noen dager. Festivalen arrangeres av fiskerne i Pythagorion og holder til på den lille piren der Pythagorasmonumentet står. Grillet fisk og kjøtt bli servert gratis sammen med vin og Ouzo. Som du ser av bildene er det både danseopptreden og mulighet for at de som besøker festen også får danse. Da jeg var der var det rundt 500 besøkende på piren. Festen fortsatte på restauranter som hadde åpent til langt på natt på grunn av festivalen.

Det er bare et aber med festivalen. Den blir holdt når det passer best for alle fiskerne så datoen forandres fra år til år, og ofte går det raskt i svingene fra datoen blir bestemt og til festivalen arrangeres. (Typisk grekere) Dessverre får du ikke med deg festivalen i år. Den ble avviklet for litt over en uke siden. Går du inn på Pythagorion Club fra hovedsiden du viser til finner du noen av klubbens utflukter og arrangement i slutten av August, begynnelsen av September. Om du er der på denne tiden er du velkommen til å delta på disse. Bare send meg en mail og meld deg på det du vil være med på.

Ønsker deg topp ferie i paradiset Pythagorion

President of Pythagorion Club

CamillaN
2005-08-23, 15:42
Tackar så mycket för infon!!
DET var ju himla tråkigt att det blev inställt lagom när det skulle passa när vi kommer vara där...:( :(
Kollade lite på er sida vad som händer men vi kommer bara vara där 1 vecka tyvärr... snyft_drop så vi avvaktar med att boka in oss utan tar det som det kommer men tack för erbjudandet.
//Camilla.

Arne
2005-08-23, 18:00
Var inne och kollade hemsidan Pythagorian club....

Men var varsamma!!! Erhöll genast virusvarning.

NAME: Istbar
ALIAS: TrojanDownloader.Win32.IstBar
VARIANT: TrojanDownloader.Win32.IstBar.bu

Alltså är denna hemsida infekterad med "istbar" EN KÄND TROJAN....

Alltså, undvik denna hemsida därest ni icke ha ett perfekt och uppgraderat antivirusprogram snurrande på datorn....

Arne

Inge
2005-08-23, 20:21
Takk for opplysningen

Min PC har oppdatert Norton antivirus men kan ikke registrere noen virus når siden åpnes. Mange er innom siden min daglig uten å ha gitt meg noe melding om virus. For sikkerhets skyld har jeg kontaktet firmaet som eier serveren siden ligger på, og bedt dem kontrollere domenet og fjerne eventuelle virus. Håper dette retter seg snart.

Var inne och kollade hemsidan Pythagorian club....

Men var varsamma!!! Erhöll genast virusvarning.

NAME: Istbar
ALIAS: TrojanDownloader.Win32.IstBar
VARIANT: TrojanDownloader.Win32.IstBar.bu

Alltså är denna hemsida infekterad med "istbar" EN KÄND TROJAN....

Alltså, undvik denna hemsida därest ni icke ha ett perfekt och uppgraderat antivirusprogram snurrande på datorn....

Arne

Inge
2005-08-24, 12:40
Jeg har nå fått bekreftet fra selskapet som eier serveren hvor sidene om Pythagorion Club ligger at det ikke finnes noe form for virus på disse.

Mange av de som besøker sidene daglig har også sagt fra om at de aldri har funnet virus der. Arne`s påståtte observasjon av virus må derfor ha helt andre årsaker enn besøk på våre sider.

Var inne och kollade hemsidan Pythagorian club....

Men var varsamma!!! Erhöll genast virusvarning.

NAME: Istbar
ALIAS: TrojanDownloader.Win32.IstBar
VARIANT: TrojanDownloader.Win32.IstBar.bu

Alltså är denna hemsida infekterad med "istbar" EN KÄND TROJAN....

Alltså, undvik denna hemsida därest ni icke ha ett perfekt och uppgraderat antivirusprogram snurrande på datorn....

Arne