Visa fullständig version : Kalimeratröjor
Undrar om jag får syn på någon i Kalimeratröja på Arlanda den 4 september, har under alla år inte sett en enda.Märkligt, eller hur ?
Avgång 4 september kl 09:10 mot Kreta.
Mål : Litzas Lefkoniko Beach, Rethymnon
Jag kommer att ha en gul på mig, i alla fall.
bye_bye /JoLo
Jag har sett ganska många under årens lopp men då mest på små ställen i Cykladerna, på Samos samt på fastlandet.
Eva
Jag har sett ganska många under årens lopp men då mest på små ställen i Cykladerna, på Samos samt på fastlandet.
Eva
Ja, ute på öarna har jag sett en del också under årens lopp. Men, just på Arlanda har jag ännu inte upptäckt någon vid avresa.
Månne är det så att den inte packas upp förrän man ankommit resmålet? :rolleyes:
/JoLo
Hjalta99
2008-09-01, 19:11
Ja, ute på öarna har jag sett en del också under årens lopp. Men, just på Arlanda har jag ännu inte upptäckt någon vid avresa.
Månne är det så att den inte packas upp förrän man ankommit resmålet? :rolleyes:
/JoLo
Den 19 september med avgång 06.50 till Kos kommer det i alla fall att finnas minst EN tröja, en blå... För första gången ska jag ha tröjan på mig redan på Arlanda så att Titti ska "känna igen" mig. Annars är det nog så att den kommer på ute på öarna. Jag har min på mig ganska ofta så det blir många tvättar...
/Eva
När jag hade mitt kalimera linne, var det mest grekerna själva som gillade mitt linne..överlyckliga att det stod på grekiska!
Jag använder aldrig tröjorna mer än när foto ska tas samt som nattlinne ibland. Linnet har jag däremot använt några gånger och också fått positiva kommentarer från grekerna. Gillar det svarta men det blå passade inte på mig.
Eva
Linnet har jag däremot använt några gånger och också fått positiva kommentarer från grekerna. Gillar det svarta men det blå passade inte på mig.
Är de olika i modellen, eller menar du att den blå färgen inte passar dig?
Jag skulle gärna vilja ha ett svart, men tvekar då mina blå inte sitter bra, därav min fråga.
// Helén
Där hamnade vi helt utanför tråden, tycker jag.
/JoLo
Där hamnade vi helt utanför tråden, tycker jag.
/JoLo
Fast det framgår väl att jag inte använder mina?;):D
// Helén
Det är färgen som jag inte gillar. Passformen är densamma.
Eva
Jolo ursäkta avvikelsen från tråden ;)
Det är färgen som jag inte gillar. Passformen är densamma.
Eva
Jolo ursäkta avvikelsen från tråden ;) Okej, då. :D
JoLo
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.