handdator

Visa fullständig version : Webhallen.com?


Elisabet
2008-08-22, 23:44
Någon som handlat från www.webhallen.com och kan säga något om hur det funkat?

Netwolf
2008-08-23, 07:35
Har själv aldrig handlat där, men det verkar ju klart intressant. Speciellt som de nu öppnar butik i Gbg!

Kollade lite på nätet och hittade denna sida (http://www.reco.se/webhallen-sverige-ab). De verkar ju nöjda i alla fall.

/Netwolf

Elisabet
2008-08-23, 08:57
Ja priserna är verkligen bra. Yngste sonen vill desperat ha en TV till det lilla elevhemsrum han precis flyttat in i, men här i närheten (och då menar jag inom 30 mil) finns inga butiker som har apparater med liten skärm i lager. Han hade inte tålamod att vänta så det blev en beställning på en 22-tagg...eh...tummare, sent i går kväll. Om några dagar kan jag med andra ord rapportera om det funkar bra.

Elisabet
2008-08-27, 16:17
Då kan jag rapportera att vid pass 10:20 idag fick jag sms som talade om att TV:n fanns att hämta på OK. Har packat upp den, konstaterat att den var väl förpackad och att alla delar är med. På lördag ska den installeras i sonens rum, då vet jag om den även fungerar :)

Enligt vad jag hittills sett fungerade i alla fall beställningen från webhallen väldigt snabbt och bra!

Allan
2008-08-28, 07:02
Någon som handlat från www.webhallen.com (http://www.webhallen.com) och kan säga något om hur det funkat?

Har inte handlat där men brukar gå in på prisjakt.nu för att se kundernas omdömen om olika leverantörer. Enligt den är genomsnittsbetyget 7,91 av 10. Så det verkar vara en helt OK butik!
Hoppas att ditt köp också gick bra!

/Allan

PS. SMS-avisering är verkligen smidigt! DS

carjoh
2008-08-29, 16:54
Hej!
Sonen handlade PC-spel i dagarna. Fick det 1½ dag senare med posten. Inga problem alls.

Mvh Carina

spiro
2008-08-31, 22:26
Har handlat ganska mycket på webhallen. De är otroligt snabba med sina leveranser och har bra priser.

ricky
2008-08-31, 22:52
Har handlat där liksom på många andra nätbutiker.
Kan inte dra mig till minnes att det var något att anmärka på.:)

Elisabet
2008-09-02, 18:01
TV:n funger som den ska och vi är mycket nöjda. Jag är synnerligen impad av den snabba leveransen!

Däremot vet man ju egentligen inte hur butiken fungerar innan man testat att reklamera en vara där... De flesta är ju faktiskt bra på att skicka varorna.