Visa fullständig version : Teva sandaler
annette fra norge
2008-08-21, 21:39
Teva sandaler
Vet ikke helt om jeg skriver på riktig sted nå, men... Leste på Kalimeras blogg om Teva sandaler.
Etter å ha lest om disse sandalene på Kalimera, gikk jeg til innkjøp av et par. Og det har jeg ikke angret på. Kan anbefales på det varmeste.
Jeg vet ikke hva disse koster i Sverige , men i Norge koster de 700-900 kr.
Et godt tips er å kjøpe de på nettet fra USA. Spesielt hvis du kjøper fjordårets modell og farge.
Jeg gjorde det selv tidligere i sommer, og sparte flere hundre kroner.
Men for Janne er det nok for sent denne gangen, det tar nemlig 2-3 uker før de kommer frem.
Annette
Teva är jättebra men jag har hittat ett märke som jag gillar ännu mer och det är Keen som har mer dämpning och därför är bättre vid långa promenader.
http://www.keenfootwear.com/ Prisläge runt 1000 kr för den modell jag köpte.
Eva
Kalimera
2008-08-22, 14:03
Jeg vet ikke hva disse koster i Sverige , men i Norge koster de 700-900 kr.Jag köpte nya igår! _B-anana De kostade 849 SEK.
Teva är jättebra men jag har hittat ett märke som jag gillar ännu mer och det är Keen som har mer dämpning och därför är bättre vid långa promenader.Det är nog olika från person till person. Camilla har problem med en häl och Teva är de enda skor/sandaler hon inte får ont av. Hon provade Keen, men det gick inte. Synd för de var både snygga och såg sköna ut.
Jag köpte nya igår! _B-anana De kostade 849 SEK.Var köpte du dom? Jag har kollat runt lite för att hitta några på rea, men inte hittat några...
Var köpte du dom? Jag har kollat runt lite för att hitta några på rea, men inte hittat några...
Kanske kan man finna dem på någon Outlet. De finns på "vår" outlet, fast det blir ju rysligt långt att åka för din del Siri;):D
// Helén
Kalimera
2008-08-22, 14:15
Var köpte du dom? Jag har kollat runt lite för att hitta några på rea, men inte hittat några...Addnature på Högbersgatan 30 A, inte långt från Katarina kyrka. Mycket bra sportbutik, finns på nätet (http://www.addnature.com/)också.
Kanske kan man finna dem på någon Outlet. De finns på "vår" outlet, fast det blir ju rysligt långt att åka för din del Siri;):DTja... det tar ju 3 timmar med X2000. Å andra sidan kanske det blir lite billigare att köpa dom här. ;)
Addnature på Högbersgatan 30 A, inte långt från Katarina kyrka. Mycket bra sportbutik, finns på nätet (http://www.addnature.com/)också.Tack! Till Katarina kyrka och Högbergsgatan hittar jag. Inget ligger ju långt bort för oss på Söder. :D;)
Etter å ha lest om disse sandalene på Kalimera, gikk jeg til innkjøp av et par. Og det har jeg ikke angret på. Kan anbefales på det varmeste.
Håller med dig! Teva är underbara - och man ska satsa på de som är lite mer uppbyggda under foten, det finns ju enklare/billigare varianter också.
Jag har badat med mina på vassa, riviga klippor där det inte skulle gå att ta sig i vattnet utan rejält grepp - och sandalerna har varit som limmade mot bergetklapp_klap
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.