handdator

Visa fullständig version : Ännu ett


Elisabet
2005-08-08, 13:17
... intressant resebrev från epiros. Tack Tommy!

Men slutet känns välbekant från dagen med Agapi. Nåt litet tryckfel har tydligen inträffat, antingen hemma vid datorn eller vid uppladdning till sajten.
Jag skulle gärna vilja läsa det 'riktiga' slutet på dagen. Kan ni fixa det, Tommy eller Janne? :)

epiros
2005-08-08, 13:23
... intressant resebrev från epiros. Tack Tommy!

Men slutet känns välbekant från dagen med Agapi. Nåt litet tryckfel har tydligen inträffat, antingen hemma vid datorn eller vid uppladdning till sajten.
Jag skulle gärna vilja läsa det 'riktiga' slutet på dagen. Kan ni fixa det, Tommy eller Janne? :)


Janne har visst fixat till det som det ska vara nu :)

bye_bye Tommy

Elisabet
2005-08-08, 13:46
Janne har visst fixat till det som det ska vara nu :) Slutet gott, allting gott :)

Annki
2005-08-08, 19:01
Tack Tommy för dina härliga och inspirerande resebrev med många fina bilder till. Det är alltid lika roligt att läsa dem.(Och lite sugen på att åka till Parga blir jag allt)

Ann-Kristin

Olsson
2005-08-09, 09:00
Här poppar det upp resebrev från Parga nästan varje dag! Fantastiskt. Vi tycker mycket om att gå långpromenader, så att vandra till Sarakiniko känns som ett möjligt alternativ. Om det inte blir för varmt. Var kan man köpa kartboken? (Tänker inte köpa en CD bara för att ta reda på det ...) Eller klarar man sig utan? /Olsson

Kalimera
2005-08-09, 09:05
(Tänker inte köpa en CD bara för att ta reda på det ...) Eller klarar man sig utan? /Olsson Vandringsboken säljs på flera ställen i Parga.

epiros
2005-08-09, 09:13
Här poppar det upp resebrev från Parga nästan varje dag! Fantastiskt. Vi tycker mycket om att gå långpromenader, så att vandra till Sarakiniko känns som ett möjligt alternativ. Om det inte blir för varmt. Var kan man köpa kartboken? (Tänker inte köpa en CD bara för att ta reda på det ...) Eller klarar man sig utan? /Olsson


Vandringsboken o kartan kostar 9 euro. Enklare med än utan ! Fast kanske blir det fler oväntade upplevelser utan?:)

bye_bye Tommy

Eva L
2005-08-09, 11:39
Parga är mycket fint med vackra omgivningar men ganska "turistifierat" och en hel massa tråkiga affärer som säljer massproducerat skräp. Den som är van att åka till charterorter med många turister tycker säkert att det är helt ok men den som brukar öluffa runt till mindre exploaterade öar kan säkert reagera negativt. Framkommer även av ett av någon Agneta? nyligen publicerat resebrev från Parga.

Själv tycker jag att ex Folegandros lyckats mycket bra med att ta emot många turister under högsäsong med en medveten turistpolitik och strama förhållningssätt till näringsidkarna.

Eva

epiros
2005-08-09, 14:34
Vandringsboken o kartan kostar 9 euro. Enklare med än utan ! Fast kanske blir det fler oväntade upplevelser utan?:)

bye_bye Tommy


Hej igen Olsson

Ni har också användning av boken/kartan om ni tänkt ta er till vandringslederna ovanför Acheron-ravinen, eller till andra längre eller kortare vandrings-alternativ, så har ni inte bara tänkt stanna hemmavid är den definivt värd slantarna.

bye_bye Tommy