Visa fullständig version : Snart så.... :)
Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Rhodos... _B-anana
Men det här året längtar jag mer än vanligt....
Kan man längta efter ett ställe så mycket att man får ont i magen? :D;)
bye_bye
Längtar man inte alltid till Grekland så man får ont i magen...;):) Ha en underbar semester!! Nästa resa ska jag vara otrogen Kreta och åka till Rhodos... 17 maj så det är ett tag kvarsnyft_drop
Malin
zambikos
2008-08-17, 11:52
[quote=Carin;143173]
Ja det kan man !!!!!!
Vi har 32 dygn kvar och det pirrar i magen......i själen.... i hjärnan.....
I hela kroppen snyft_drop
Vid denna tiden (svensk) nästa söndag landade vi för 1 timme sen ;)
(Under förutsättning att det inte är några förseningar)
Nu mat....flabb_flab
bye_byeHa en jätteskön resa, funderar redan på att åka med sonen till Rhodos nästa år. Han är såpass gammal nu så man får smida medans järnet är varm o vill åka med morsan Ang_elx(17år nu i Dec.) Var ju där med dotera nu i juli, o längtar redan tillbakasnyft_drop
Må så gott.
Irene
Nu är det bara en vecka kvar tills vi åker till Rhodos... _B-anana
Men det här året längtar jag mer än vanligt....
bye_bye
JA, man kan längta till Grekland så man får ont... men i HJÄRTAT tycker jag! Var till Thassos med sambon i juli och längtar redan tillbaka. Får se om min mor kan följa med till någon ö i september, annars får jag vänta till nästa år. snyft_drop Suck!
Jag har 44 dagar kvarsnyft_drop Har inte varit på Rhodos på 6 år så jag längtar så in i .........
Kjell50
Kalimera
2008-08-22, 12:15
Kan man längta efter ett ställe så mycket att man får ont i magen? Nu är det bara några dagar kvar så magonten kanske börjar ge med sig. :) Trevlig resa! bye_bye
Nu är det bara några dagar kvar så magonten kanske börjar ge med sig. :) Trevlig resa! bye_bye
Ja då! Nu har magonten försvunnit... nu är det pirr i magen istället...flabb_flab:D_B-anana
Tack Janne! bye_bye
Jag brukar längta efter Amorgos så jag nästan känner mig gråtfärdig! På vintern när jag kikar på foton därifrån så blir jag alltid nostalgisk. Kanske det blir en sväng över till Amorgos ett par dagar nu när jag ändå kommer vara i närheten? :rolleyes:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.