handdator

Visa fullständig version : 8 dagar kvar!


Stilla
2008-08-10, 13:02
Längtar så... Är helt ny här. Har suttit i timmar och läst om allt ni har skrivit, helt underbart. Var i Skiathos för första gången förra året och kände hit måste jag igen. Då solade och badade vi bara, men denna gång ska vi uppleva massor. Tack vare allt ni skrivit! :)

Moeller
2008-08-10, 16:31
Då åker vi samma dag!! 4:e året på samma ö, lite gubbvarning men vad faen gör det?? flabb_flab /Peter

Stilla
2008-08-10, 20:18
Vad kul med någon som åker samma dag!! Vi ska njuta i 2 veckor och ni?

Stilla:)

Moeller
2008-08-10, 21:45
Samma här. Åker ni med Apollo? /Peter

Buckskin
2008-08-11, 11:46
Sitter här första dagen på jobb efter semestern och är jätteavundsjuk på alla ni som ska åka. Kom tillbaka från Skiathos den 29 juli efter mitt andra besök på ön, och den var precis så fantastisk som jag kom ihåg att den var. Jag kan fortfarande känna sanden på Mandraki Beach mellan mina tår och smaken av de härliga drinkarna på "Trappan" på min tunga.

Ha det kul och hälsa Skiathos!

Moeller
2008-08-11, 13:37
Det ska vi göra, Skiathos hälsar säkert tillbaka oxå!! ;) /Peter

Stilla
2008-08-11, 15:58
Självklart hälsar vi Skiathos!

Vi åker med Apollo, har gjort det förut och tycker dom är bra. Förra gången bodde vi i Achladias. Super bra hotell och mysig strand men denna gång vill vi bo lite närmare stan. Så valet föll på Megali Ammos. Hoppas vi blir nöjda, men kan inte tro annat:).
Nu är det bara 7 dagar kvar... Måste nog ta fram väskan och prov packa lite:D.

Moeller
2008-08-11, 16:20
Det blir Megalli Ammos för oss oxå, Mario heter hotellet. Bodde på Palmyra Studios första året, bra hotell men att korsa vägen kvällstid kändes som livsfarligt.....:( Väskan är redan halvpackad....flabb_flab dock inte jag!! /Peter

Stilla
2008-08-11, 18:38
Men kanske om 1 vecka!

Vi ska bo på Mario andra veckan:). Första på Fiorella, kommentera inte hotell val, tack:rolleyes:. Ska visst va skit jobbig backe dit. Men poolen såg ju inbjudande ut och utsikten fantastisk.
Hur många är ni som åker? Vi är 2 första veckan sen kommer 4 till.
Längtar så........

Moeller
2008-08-12, 11:57
Vet inget om Fiorella. Vi är 2 pers i 2 veckor. All taxfree är redan beställd så nu ligger vi väl till!! /Peter

Hasse
2008-08-12, 12:05
Första på Fiorella, kommentera inte hotell val, tack:rolleyes:. Ska visst va skit jobbig backe dit. Men poolen såg ju inbjudande ut och utsikten fantastisk.
Längtar så........


Vill kommentera ändå.......bye_bye

Fiorella är ett kanonhotell, magisk utsikt, välskötta faciliteter och en ägare som är supertrevlig. Nu har jag glömt hans namn men han är lite tunnhårig och syns och hörs hela tiden. Har ni tur arrangerar han ännu grillfester vid poolen en kväll varje vecka. Backen ja......den ÄR jobbig men ta alltid med vatten vid "uppgång", det behöver man. Prova även att ta en taxi dit upp efter en kväll på stan och lägg märke till hur de ska svänga in i början av den. flabb_flab


Hasse :cool:

Stilla
2008-08-12, 16:03
Tack Hasse! Nu känns det genast bättre, det är så många som varnat mig för backen. Själv tyckte jag det såg härligt ut där, älskar utsikt... Å det är väl aldrig fel att komma hem med bättre kondis än när man åkte:)? Grillfest låter ju också helt suveränt:D.

6 dar kvar_B-anana

eltoulis
2008-08-18, 23:14
Oh, va sotis jag är på dig. Du har åkt när jag kommit hem. Backen är djävulsk, ursäkta uttrycket, men det är det värt. När vi var där så gick vi backen upp efter alla badutflykter o kvällstid passade vi på o handla dricka o tog taxi tillbaka. Testa en clubsandwich hos Elias, brorsan till Fiorella, bättre club får du leta efter ._B-anana
Tack Hasse! Nu känns det genast bättre, det är så många som varnat mig för backen. Själv tyckte jag det såg härligt ut där, älskar utsikt... Å det är väl aldrig fel att komma hem med bättre kondis än när man åkte:)? Grillfest låter ju också helt suveränt:D.

6 dar kvar_B-anana