handdator

Visa fullständig version : Karpathos kallar...


Riitta
2008-08-04, 10:44
Tack for alla halsningar:) Jag har det bast:) Har precis knallat runt nagra timmar bakom stan och tagit massa blider:). Karpathosblasten harjar som varst sa har inte kunnat aka till Olympos annu. Tog bussen till Apella en dag:)
Trivs med alla vannerna och maste saga att inte har jag betalat manga euro for drickat annu:p:) Har det sa bra:) Det har jag_B-anana_B-anana

Riittabye_byebye_bye

kari
2008-08-04, 10:49
Tack for alla halsningar:) Jag har det bast:) Har precis knallat runt nagra timmar bakom stan och tagit massa blider:). Karpathosblasten harjar som varst sa har inte kunnat aka till Olympos annu. Tog bussen till Apella en dag:)
Trivs med alla vannerna och maste saga att inte har jag betalat manga euro for drickat annu:p:) Har det sa bra:) Det har jag_B-anana_B-anana

Riittabye_byebye_bye

GOD fortsettelse på nytelsen, Riitta :D
- håper vinden avtar slik at du kommer til Olympos :)

bye_byeKari

Hellen
2008-08-04, 10:50
Härligt att höra!
Ha en fortsatt trevlig resa.
// Helénbye_bye

Lissi
2008-08-04, 11:22
ÅH, har missat att Du redan åkt;) Ha det fortsatt bra!!! "Ensamresor" smittar:D....

Lissi

Eva L
2008-08-04, 11:42
Ha det fortsatt bra där nere. Ser fram emot att få se lite av dina fina foton sen.

Eva

babsan
2008-08-04, 14:44
Ha det forsatt så jättebra nere i värmen :).
Här hemma hos oss i U-valla är det regn, blåst och bara 14° :eek:.

Barbro bye_bye

karinafp
2008-08-04, 16:59
Vad var det jag sa? Ang_elx Det var väl inget att vara orolig för! Vad kan gå fel när du är bland vänner? Önskar jag vore där också! snyft_drop

Karin
som alltid längtar ner :(

Ivi
2008-08-04, 20:09
Låter härligt, Riitta! Ha det fortsatt bra och hälsa på staben på Pelagos från oss.
Vi ses snart!

Päivi och Lasse bye_byebye_bye
-som anlände till Uddevalla igår