handdator

Visa fullständig version : HJÄLP en velig farmor


frubrink
2008-07-28, 15:21
:confused: Jag har bokat en resa till Platania, Marika Suits 1 vecka i september. Nu har jag börjat fundera på om jag ska boka om till Rethymnon och Ibiscos Garden. Jag får betala ca 5.000 mer för de sist nämnda, men det kanske blir roligare för barnbarnet? :confused: Eller vet någon om det brukar vara barn även på Marika Suits? Fritidsresor har Solo med barn till Marika Suits, så jag tänkte att det kanske finns fler där som är ensamma med barn????
Veliga Fru Brink

Katitzi
2008-07-28, 20:32
Nej åk du till Marika suites. Jag tycker kustremsan där är barnvänligare, om än ganska turistig. Stranden blir finare om ni går utefter den mot Agia Marina. I Rethymnon är det mer stadsmijö.
Trevlig resa! bye_bye

frubrink
2008-07-29, 08:07
Tack för hjälpen, jag uppskattar den :)
Farmor

Eva L
2008-07-29, 09:01
Ibiscos ligger vid en väldigt trafikerad gata i en utpräglad stadsmiljö. Tror att du gjort ett klokt val även om jag inte varit i närheten av där du ska bo på många år. Tyvärr är de här områdena för exploaterade men om man är inställd på det så kanske det upplevs som ok.

Eva

litentuva
2008-07-29, 12:51
Ibiscos garden är ett mkt barnvänligt familjehotell men jag tvivlar på att det är värt 5000kr extra. Spar det till ett annat år;).