handdator

Visa fullständig version : Paradise beach, varning för tavernan!!


Thassos-08
2008-07-28, 12:05
Vi är helnöjda med vår vistelse på Thassos och vill gärna återvända snart igen. Väldigt trevliga människor, bra priser och fina bad. Särskilt fin tyckte vi att Paradise beach var men vi vill samtidigt passa på att "utfärda en varning" för den (enda?) tavernan som finns nere vid stranden.

Servicen var urusel, personalen otrevlig, maten relativt dyr och dessutom skitäcklig!!! Vi tog var sin Giros som på håll såg väldigt god ut men framför näsan så upptäckte vi att köttet i själva verket bara var en massa fett och det lilla kött som fanns smakade inte gott. Vi rekomenderar därför alla som ska besöka denna fin strand att ta med matsäck alt. ät uppe vid vägen där det finns en liten "husvagnsrestaurang" som säkert har mycket bättre mat än där nere.

Stranden/badet är dock suveränt fin och väl värd promenaden i den branta backen.

Trevlig resa till alla som ska ut och åka!

O&H

Bennyboy
2008-07-28, 15:18
Jeg har ikke vært der iår men var der i fjor og da var både service, mat og priser helt normalt.
Så det kan godt være det var noe midlertidige problem og eller det blir annerledes til neste år.
Skal mest sannsynlig ned i august så jeg kan ihvertfall ta en øl der og spionere litt ;)

Leek70
2008-08-03, 20:57
Vi är helnöjda med vår vistelse på Thassos och vill gärna återvända snart igen. Väldigt trevliga människor, bra priser och fina bad. Särskilt fin tyckte vi att Paradise beach var men vi vill samtidigt passa på att "utfärda en varning" för den (enda?) tavernan som finns nere vid stranden.

Servicen var urusel, personalen otrevlig, maten relativt dyr och dessutom skitäcklig!!! Vi tog var sin Giros som på håll såg väldigt god ut men framför näsan så upptäckte vi att köttet i själva verket bara var en massa fett och det lilla kött som fanns smakade inte gott. Vi rekomenderar därför alla som ska besöka denna fin strand att ta med matsäck alt. ät uppe vid vägen där det finns en liten "husvagnsrestaurang" som säkert har mycket bättre mat än där nere.

Stranden/badet är dock suveränt fin och väl värd promenaden i den branta backen.

Trevlig resa till alla som ska ut och åka!

O&H


Hej
Jag åt inte själv på Paradise Beach, men min bror med familj som var där samtidigt som oss, hade oturen att äta där, och säger exakt samma sak som du!
Fast jag tyckter att när jag stod ute i vattnet att det såg ut som en restaurang till, om man tittade bort åt höger, så att säga. Fast det var kanske nudisternas restaurang?..

Jag var aldrig framme och kollade, så jag vet inte säkert.
Instämmer iallafall för varning för den andra restaurangen!

Mvh Leek70