Visa fullständig version : Snart åker jag!
3 dag och 18 tim står det nu på nedräknaren, men jag har inget "greklandspirr":confused::confused: Kanske kommer... Den här semestern ska iaf bli raka motsatsen till de två veckor vi hade i juni. Då var vi minst 10 till varje måltid och man var "social" hela tiden...det ska jag inte vara nu:p Fem nya pocketböcker ska packas ner och de ska läsas ut. Sen ska jag gå från hotellet 10 m ner på stranden...det är det jag ska röra mig:cool: Nåja något mer kanske:) Nu ska jag rensa gamla pocketböcker som Kickie ska få, det är det hon önskar sig från Sverige. På söndag kommer hon ut till Platanias så då får vi väl göra byn osäkerAng_elxflabb_flab
Helt själv ska jag inte åka för dottern med pojkvän ska med men jag hoppas de klarar sig själva:D
Malin bye_bye
You go and have a helluva good time, nilam !!
Hasse :cool: (sällan så här blå)
You go and have a helluva good time, nilam !!
Hasse :cool: (sällan så här blå)
Detsamma till dig Hasse som kommer att befinna dig där samtidigt vad jag förstår :)
Lidl-Malin ;)
Letade och letade men förstod efter en stund att vi nog gillar samma ö, eller hur ? :D
Vi är dock en bit ifrån varandra men är du i de västligare delarna av Chania-distriktet fr.o.m den 1/8 ?
Hasse :cool:
Jodå, visst ska jag också till Kreta (som vanligt) Jag kommer bo i Platanias och åker hem natten till den 3/8.
Malin
Athanasia
2008-07-23, 06:14
Trevlig vistelse på Kreta Nilam!bye_bye
Wardakis
2008-07-23, 07:02
Trevlig resa och hälsa Kickie från mig!
Gunillabye_bye
Hälsa även Kickie från oss!
Birgitta o Arne
martinifk
2008-07-23, 08:27
men jag har inget "greklandspirr"
Kommer nog inom en väldigt snar framtid skulle jag tro.. ;) Mitt "Greklandspirr" satte fart imorse strax innan 6-hugget. Då jag slängde in den sista tidningen efter 5 veckors nattjobb med det.. så skön känsla och pirr!! :D Hälsa f.ö gärna Kickie från mig också. :)
Ha det underbart i paradiset Malin! bye_bye
Ha en riktigt skön och avkopplande resa Malin. bye_byeÖnskar Annika med 9 dagar kvar till Kos!!! :D
Vad härligt det låter att bara åka ner och mysa...;) ska göra det någongång,men då får jag nog åka själv flabb_flab... den här resan så ska jag flänga runt och se så mycket som möjligt nu när jag ska till en ny ö...säger jag nu :rolleyes: få se när man kommer ner hur mycket man orkar,vill ju sola och bada också...._B-anana_B-anana
// ha en trevlig resa bye_bye
Åh, vad jag blir avundsjuk! Du var ju nyligen där... Jag vill också! Jag letar efter resa i september, får se om jag också får se Kreta en gång till i år :confused:
/Ulrika
Tack alla!!! Jag ska framföra era hälsningar till Kickie :)
Imorgon kanske jag ska börja packa :rolleyes:
Malin
Helt själv ska jag inte åka för dottern med pojkvän ska med men jag hoppas de klarar sig själva:D
Det kanske blir så att du upplevs som efterhängsen?!flabb_flab
Trevlig resa!!
// Helén
Det kanske blir så att du upplevs som efterhängsen?!flabb_flab
Trevlig resa!!
// Helén
Kanske det:D Jag hade tänkt åka helt själv men så erbjöd de sig att åka med... De hade ju kunnat valt en "parsemester" utan mamma så det känns som ett bra betyg Ang_elx
Malin
Birgitta63
2008-07-23, 16:49
Hej Malin !
Önskar en helt underbar semester.
Birgitta 63bye_bye
Så står då nedräknaren på 6 tim :) Har just packat och ska snart åka mot Landvetter. Lite jobbigt resväder, här har vi 30 gr idag :eek: Det känns alltid lite bättre om det är sämre väder när man åker...sen får det gärna bli bra igen ;)
Ha det gott alla som är hemma och trevlig resa till alla som reserbye_bye
Malin
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.