handdator

Visa fullständig version : Hur har Ni haft det?


gotlandica
2008-07-22, 19:57
Hej igen!
Nu har vi varit hemma ett tag, hade två fantastiska veckor på Skiathos, och kan redan längta tillbaka...
Det går nog aldrig att få nog av denna ö och dess trevliga grannar! Fast nu undrar vi hur har ni andra haft det där i vår/sommar.
Vore trevligt att få läsa lite samt kanske se bilder...klapp_klap

Hoppas på september...

theresa
2008-07-22, 20:29
bye_byeHejsan! kul och höra att ni hade en trevlig semester...mycket sol o bad hoppas jag....flabb_flab själv åker vi till Skiathos om 5 dagar...ska bli så skönt att änligen få se denna ö,var bodde ni? vi ska bo på René.

//bye_bye

KatarinaT
2008-07-24, 23:06
Vi kom hem i måndags, hade det super (förutom det kassa hotellet som jag inte vill ta i ens med tång). Det var lite blåsigt, men vi lyckades pricka in båtturerna de lugnare dagarna!

Här är lite bilder:
http://semester.tilholm.se

Vi ska lägga upp mer, men har inte orkat än...

ciakoohler
2008-07-25, 07:40
Tack för titten.Verkligen fina bilder och ser ut att vara en härlig ö.

jeabys
2008-07-25, 09:14
Vilka fantastiska bilder från mitt paradis! Det är något särskilt med Skiathos, man återvänder alltid. Trots över 12 år på ön så har jag inte tröttnat. Normalt sett så brukar jag stanna i mellan 2-8 veckor, men har även arbetat på ön. I år blev det dock bara 1 vecka pga lägenhetsköp etc. Saknar mina vänner på ön. Att sitta på Yannis båt och fiska och dricka ouzo :)
Åkte ni till Tsopugria?
Ser framemot fler bilder
/Jeanette

theresa
2008-07-25, 11:41
Verkligen härliga bilder klapp_klap...nu längtar jag dit ännu mera....2dagar kvar nu_B-anana_B-anana....bye_bye

KatarinaT
2008-07-25, 13:45
Mmm, vi åkte till Tsougria, men jag tyckte inte det var något speciellt där... Kanske för att det var sista stoppet på utflykten båda gånger så man hade fått nog. Men jag tyckte nog att stränderna på Skiathos var bättre.

Det ÄR en underbar ö!!! Det enda negativa jag har att säga är allt barr!! Sandstränderna hade varit underbara utan barr! Nu blir det ju inte skönt att gå barnfota. Men annars är det super! Inte alls omöjligt att vi återvänder någon gång. Eller rättare sagt, jag vill dit igen!!!

skrutt
2008-07-25, 17:21
bye_byeHej på Er...Vilka underbara bilder!!!Jag reser ner den22/9 och längtar givetvis jätte mycke...jag har vart där tio år i rad och älskar Skiathos som ni förstår...får man fråga vilket Hotel ni bodde på??Jag ska bo på Ekaterina vid Megalli Ammos stranden.Har aldrig bott där tidigare men hoppas det e bra...bättre lycka nästa gång för er,för visst vill "man" tillbaka.klapp_klapklapp_klapklapp_klapVi kom hem i måndags, hade det super (förutom det kassa hotellet som jag inte vill ta i ens med tång). Det var lite blåsigt, men vi lyckades pricka in båtturerna de lugnare dagarna!

Här är lite bilder:
http://semester.tilholm.se

Vi ska lägga upp mer, men har inte orkat än...

KatarinaT
2008-07-25, 18:03
Vi bodde på Alkyon. Jättebra läge, nära till hamnen och staden. Utsikten från frukostbordet var ju super. Men resten av hotellet var riktigt äckligt, stank fukt/mögel, var stora sprickor överallt och så där. Men jag har redan börjat snegla på andra hotell som verkar OK ;)

Åker fu charter eller bokar du allt själv?

skrutt
2008-07-26, 12:37
bye_byeHej...jag har alltid åkt charter hittills.Men nästa år tänker jag hyra ett hus eller läg en längre tid...tre veckor en mån.Ska kolla nu när jag är nere vad det finns för möjligheter!!Skulle så GÄRNA vilja leva att lite mer grekist liv ett tag...har du några tips eller var det första gången ni var där...Eller finns det nån annan som kan tipa om ett boende,helst nära "stan".._B-anana_B-anana_B-anana Vi bodde på Alkyon. Jättebra läge, nära till hamnen och staden. Utsikten från frukostbordet var ju super. Men resten av hotellet var riktigt äckligt, stank fukt/mögel, var stora sprickor överallt och så där. Men jag har redan börjat snegla på andra hotell som verkar OK ;)

Åker fu charter eller bokar du allt själv?