Visa fullständig version : på TV...
såg jag i helgen om Dimitris Tsitouras på Santorini. Någon som bott där i någon av de 5 rummen??;)
Nej LN, vi har inte bott där. I vilket program var det? Jag skulle gärna vilja se det, ifall det kommer i repris :)
Moster :)
Tror det var någon av Discoverys kanaler, ska kolla i tablån när jag kommer hem. Serien handlar iaf om världens rikaste...
Kan tro det ... Tack för tipset, jag ska kolla jag med. Det kan ju vara kul att kolla på det och drömma sig bort, till en annan värld ;)Ang_elx
Moster :)
Ja du moster, priset ligger liiite högre än vi är vana vid! Och tänk att ha en Picasso på väggen på hotellrummet. Kollade och det var nog i lördags mellan 14-15 vi såg det och det var del 5 i serien. Kommer nog på Discovery Travel & Living framöver för där ska del 1 visas i dagarna!!bye_bye
Jag kollade tablån på discovery channel och sökte på världens rikaste och fick då upp 26 juli kl 14,00 men det kanske är nästa del i serien? Mvh Ann
Ja det verkar som det är nya program på Discovery och att de repriseras på kanalen Discovery Travel & Living så håll utkik i deras tablå efter del 5.!!flabb_flab
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.