handdator

Visa fullständig version : Hallå Annelie på Strandkafeet!


Millie
2008-07-10, 23:30
Hoppas att du har fått ditt bredband och har tid att läsa detta!
Har nu varit hemma i 2 veckor och har nu börjat längta ner till Grekland igen, så man är skapt!
Det jag har med mig hem som starkaste minnet är en alltid lika glad Annelie, fast det var hur varmt som helst sprudlade hon av glädje vareviga dag. Tack för att det finns såna som hon!klapp_klapklapp_klap
Vi hoppas alla att du och din familj mår bra!

/ Kerstin, Folke och hamburger-Mikael i Sala/

strand cafeet
2008-12-03, 18:32
Hej på er!

Nu har jag äntligen fatt mitt bredband! IDAG!!!! Och det första jag gjorde var att gå in på kalimera. Oj, vad glad jag blev. Det värmde att läsa raderna från er!!!! Tack!!!! Hoppas att ni kommer till Kos igen, och om, sa är ni hjärtligt välkomna till mej!:) klapp_klap bye_bye

kram Annelie

Millie
2008-12-03, 22:37
Hej Annelie!
Kul att höra ifrån dig!
Hoppas att allt är bra med dig och din familj. Hur är vädret nere hos dig nu, bra mycket skönare än här kan jag tänka mig?!
Vila nu upp dig under vintern så du kan vara lika sprudlande gla' varje dag när sommarens tokiga turister kommer!flabb_flab
Kramar ifrån Kerstin med fam. i Sala:bye_bye

strand cafeet
2008-12-04, 12:12
HEJSAN!!!!!

Allt bara bra med oss. Här på Kos är det lugnt nu. Inga turister.
Vi har varmt väder men det blåser mycket. Det är 20 grader men ingen sol. Blir ingen resa till Sverige i år. Nästa år i stället.
Vi åker till Thomas föräldrar i Kardhitsa över jul. Stannar kanske i 3 veckor. Hoppas att ni mår bra i kalla Sverige.

Ha det så gott, kram Annelie

BrittMarie
2008-12-10, 01:44
Hej på dej!

Grattis till internetförbindelsen. Den har du ju väntat på ett tag :)

Har ni börjat med lördagsträffarna?

Jag saknar er och längtar hem!

Hälsa alla!

Kram

B-M

strand cafeet
2009-01-09, 17:52
Hej Britt-Marie!

Gott nytt år!

Det har inte blivit några lördagsträffar denna vinter. Rosie har flyttat hem. Andra jobbar. Allt bra med dej? Har nu varit 3 veckor på fastlandet med massor av snö. Äntligen hemma på Kos.
Kram Annelie

kirtor
2009-01-10, 11:54
Hvor på Kos er denne Strandkafeet?

Monica P
2009-01-10, 12:33
Vill jag också veta.

strand cafeet
2009-01-10, 18:11
Hejsan! Ni undrade om Strand Cafeet. Jag heter Annelie och har en restaurang nere på stranden i Kos stad. Det är Apollos strand och vi har mest skandinaviska gäster. Det är träffpunkten på Kos där skandinaver träffas. Alla är hjärtligt välkomna.

m v h
Annelie Stoltz på Kos