handdator

Visa fullständig version : varför blir jag hela tiden utkastad?


theresa
2008-07-08, 15:38
Hej! jag har tagit upp det här förut utan något resultat...jag blir utkastad hela tiden:mad: och jag fattar inte varför:confused: allt går bra om jag loggar in direkt när jag startar sidan...jag kan titta på inlägg som skett under dagen:) men så fort jag ska svara eller byta till startsidan eller något annat forum än det jag först var inne i så loggas jag ut...så jag måste logga in på nytt om och om igen:(snyft_drop varför är det så här? finns det fler här som har drabbats av den här åkomman:eek:

bye_bye theresa

Arne
2008-07-08, 15:54
Brandväggen din är med all säkerhet allför hårt åtskruvad!!

Koppla ur brandväggen och försök igen.

Funkar det då, korrigera brandväggen med att godkänna Kalimeraforumet.

Arne

theresa
2008-07-08, 15:57
klapp_klaptack för hjälpen:) ska försöka göra det...hoppas det funkar sen!
det är så tråkigt att logga in hela tiden:obye_bye

Tom
2008-07-08, 16:40
Kan de bero på att du är inne på "kalimera.se" ? Testa "kalimera.nu" !
/ Tom

Chras
2008-07-08, 19:35
Kan de bero på att du är inne på "kalimera.se" ? Testa "kalimera.nu" !
/ Tom

Instämmer.
Har samma problem. Fungerar inte i kalimera.se
//Chras

inkfish
2008-07-08, 21:42
Instämmer med övriga. Jag kan inte logga in alls på kalimera.se men har aldrig haft problem med kalimera.nu

theresa
2008-07-09, 14:33
Det visste jag inte...:eek: jag har alltid loggat in på kalimera.se...ska testa .nu istället se om det går bättretackarbye_bye

theresa
2008-07-09, 14:37
_B-anana_B-anana nu funkar det...jag loggade in på kalimera.nu istället och nu funkar allt perfekt...inte utkastad längre...

tack så jätte mycketklapp_klapbye_bye

nina_77
2008-07-09, 14:42
Varför finns det två vägar till Kalimera egentligen?? JAg var oxå inne o surrade runt på "se" -kalimera tidigare och det funkade inte alls. Hur kommer det sig att det är så??

UlfWiman
2008-07-09, 14:50
För mig funkar båda utmärkt. Detta är skrivet i K.se

Uffe

Kalimera
2008-07-09, 15:58
Varför finns det två vägar till Kalimera egentligen?? JAg var oxå inne o surrade runt på "se" -kalimera tidigare och det funkade inte alls. Hur kommer det sig att det är så??Kalimera.NU kommer fasas ut i höst eller i vinter, då funkar bara .SE, och forumet kommer funka perfekt då.