handdator

Visa fullständig version : Hemma från Sporaderna


Bea
2008-07-08, 10:16
Vi har hunnit landa efter våra tre veckors luff i Sporaderna och på Pilion, vi kom hem förra veckan.

Skopelos - precis så underbart som alla sagt och skrivit! Dit vill vi igen, så snart som möjligt. Alonissos - vi såg delfiner! Skiathos - bodde vår familj helt själva på Angelina Studios, med pool, poolbar och vidunderlig utsikt. Angelina rekomenderar vi gärna! (Kolios-stranden) Pilion - vackert som tusan, favorit blev Afissos, även om stränderna på östkusten var vackrare. Barnen gav alla ställen utom Pilion högsta betyg. De tyckte det blev för mycket bilåkande där.

Vi hoppas på resebrev inom inte allt för lång framtid.
Bea

Minx
2008-07-08, 16:40
Välkommen hem Bea.. eller bort kanske jag skulle skriva!
Ser fram emot ditt resebrev då jag inte lyckades träffa på er när ni var här.

Vad roligt att er resa blev lyckad, jag hoppas det blir fler besök i vackra Sproaderna.

// Minx med 2 veckor kvar på ljuva Alonnisos

inkfish
2008-07-08, 21:46
Oj, det lät härligt! Välkomna hembye_bye

Athanasia
2008-07-09, 07:00
Välkomna hem!

Mikkel
2008-07-09, 08:06
Velkommen hjem!

Kan du fortelle litt mer om turen? Vi har også lyst til å øyloffe lenger nord neste år. Hvordan er strendene og hvordan er det å ta seg til de forskjellige øyene. Vi var på Skiatos for 12 år siden, men det var i slutten av september.
Mvh Mikkelflabb_flab

Bea
2008-07-09, 11:35
Vi ska knåpa ihop ett resebrev med bilder nu under de regniga dagar vi verkar ha framför oss här i Norrland. Den enda skillnaden vi upptäckte i stort var att Sporaderna är otroligt mycket grönare, och att det i högre utsträckning behövs fordon, bil/moped, för att upptäcka öarna. Annars - lika härligt som vanligt, och jättefina stenstränder.

Bea

Kalimera
2008-07-09, 15:39
Skopelos - precis så underbart som alla sagt och skrivit! BeaKul! klapp_klap Märktes det att Mamma Mia snart har premiär?