handdator

Visa fullständig version : Artemis - Mantalena på Antiparos


pimpim
2008-07-06, 15:49
Hej!
Är det någon som har erfarenhet från hotellen Artemis och Mantalena? För och ev nackdelar? Tacksam för svar.
Hälsningar
Pimpim som sticker till Antiparos om en vecka (första besöket)._B-anana

Liselotte
2008-07-06, 18:05
Hej Pimpim!

Jag har själv inte bott på något av dessa hotell, men jag vet var dom ligger och hur dom är belägna. Själv brukar jag bo på ett hotell som heter Kourus Village, det ligger intill Artemis. Båda "dina" hotell ser från utsidan helt OK ut.

Varför vi valde Kourus Village var just för läget....nära allt men ändå lite lugnare. Därför skulle jag nog rekomendera Artemis (bara för att det hotellet har ungefär samma läge som K.V) snarare än Mantalena.

Hur som helst, vad ni än väljer så kommer ni ha en underbar tid, kan bara säga GRATTIS klapp_klaptill valet av ö!! En av kykladernas bästa enligt
mig flabb_flab!

Liselottebye_bye

Liselotte
2008-07-06, 18:09
Vill du ha tips på stränder, restauranger eller liknande, maila mig, jag delar mer än gärna med mig av det jag vet och kan!! Liselotte (igen!!)

pimpim
2008-07-06, 18:39
Vill du ha tips på stränder, restauranger eller liknande, maila mig, jag delar mer än gärna med mig av det jag vet och kan!! Liselotte (igen!!)

Hej igen!
Jag tar tacksamt emot dina tips!
Hälsningar
pimpim

malou
2008-07-10, 20:41
Hei.

Jeg har bodd på både Artemis og Kouros. Ville så absolutt velge Artemis om det (mot formodning!) skulle bli en ny reise til Antiparos, på Artemis er det vakkert og rent, hyggelig personale.

SteffTee
2008-07-11, 19:25
Samma standard men Artemis har ngt bättre (lugnare läge). Se till att få ett rum på andra våningen med havsutsikt.

cato
2008-08-06, 12:30
Vi bodde på Mantalena i juli, kanonboende, nära till allt, och en terass med fantastisk utsikt, till detta trevlig personal. man störs inte alls av trafiken.

Sussi45
2009-04-02, 10:47
Samma standard men Artemis har ngt bättre (lugnare läge). Se till att få ett rum på andra våningen med havsutsikt.

Hej!

Hur stora är rummen/balkongen på ARTEMIS? Bodde ni i studio eller hotellrum?

Mvh
Sussi

SteffTee
2009-04-03, 11:01
Hej!

Hur stora är rummen/balkongen på ARTEMIS? Bodde ni i studio eller hotellrum?



Vi bodde i hotellrum. Normal standard och inredning. Extrabädd bör gå bra men det blir lite trångt.
Rummen med balkong på andra våningen med utsikt mot ankstranden/hamnen är ljuvliga (utsikten)

Sussi45
2009-04-05, 12:05
Vi bodde i hotellrum. Normal standard och inredning. Extrabädd bör gå bra men det blir lite trångt.
Rummen med balkong på andra våningen med utsikt mot ankstranden/hamnen är ljuvliga (utsikten)



Såg du var studion låg och hur stora dom var?

SteffTee
2009-04-08, 16:59
Såg du var studion låg och hur stora dom var?

Tyvärr inte :(