handdator

Visa fullständig version : Restauranger i Milos


00Josefine00
2008-07-05, 15:48
Hej , vet någon nån bra taverna i milos, som har goda giros ? :)
eller någon annan mysig taverna med allmänt god mat ? :D tacksam för svar !

00Josefine00
2008-07-06, 10:38
ingen som vet en bra restaurang ? :)

UlfWiman
2008-07-06, 12:15
Gyros är godast när du köper dom hos "hålet i väggen" samma för turkiska hamburgare. Vill du ha öl eller retsina till har de det också.

Uffe

00Josefine00
2008-07-06, 14:27
okej , tack för svaret uffe :)

Anna Pernilla
2008-07-06, 15:43
Den restaurangen med maten jag gillade bäst, var en italiensk(!) restaurang nere vid den stora supermarketen. Kommer dessvärre inte ihåg namnet. 2ggr åt vi uppe vid underbara Plaka men ingen av de ggrna var vi speciellt nöjda med maten. Souvlaki köptes nere vid busstationen.

Liselotte
2008-07-06, 19:01
Var på Milos kommer du att befinna dig?

Liselotte

00Josefine00
2008-07-06, 21:06
Anna Pernilla > tack , ska skriva upp det ;D

Liselotte > ojdå , de borde man ju komma ihåg att skriva ut . men .. glömsk som man är ! Vid Adamas .

pianilss
2008-07-07, 11:11
Hej , vet någon nån bra taverna i milos, som har goda giros ? :)
eller någon annan mysig taverna med allmänt god mat ? :D tacksam för svar !
Hälsa Milos från mig! Min absoluta favvoö! Var där senast förra året och åt då på "To Spetiko" som ligger snett emot stora supermarketen i Adamas och precis bredvid hotell Tilemachos på vänster sida från hamnen sett.
Underbar mat i liten trädgård som inte ser ut så mycket från utsidan men är helt underbar och lugn att sitta i. Lugn musik och en servitör som verkligen servar!!!! Fantastisk mat och underbart vin Hatzimichalis röda! Inte dyrt heller! Servitören är infödd Milosbo och är det något ni vill fråga berättar han gärna! Vi fick bra tips på undanskymnda stränder utan solstolar bl.a. Hoppas ni hittar dit! // Pia

00Josefine00
2008-07-08, 21:01
Hälsa Milos från mig! Min absoluta favvoö! Var där senast förra året och åt då på "To Spetiko" som ligger snett emot stora supermarketen i Adamas och precis bredvid hotell Tilemachos på vänster sida från hamnen sett.
Underbar mat i liten trädgård som inte ser ut så mycket från utsidan men är helt underbar och lugn att sitta i. Lugn musik och en servitör som verkligen servar!!!! Fantastisk mat och underbart vin Hatzimichalis röda! Inte dyrt heller! Servitören är infödd Milosbo och är det något ni vill fråga berättar han gärna! Vi fick bra tips på undanskymnda stränder utan solstolar bl.a. Hoppas ni hittar dit! // Pia


tack såå mycket för tipset ! :D jag tror jag läste på ett annat ställe att du hade skrivit om det , eller ? :) "Servitören är infödd Milosbo och är det något ni vill fråga berättar han gärna! Vi fick bra tips på undanskymnda stränder utan solstolar bl.a." det var ju bra ! man ska väl nog ta och fråga honom ;) jadå , jag hälsar milos från dej ! :D