handdator

Visa fullständig version : Hyra bil i Svoronta?


Annapanna
2008-06-29, 15:14
Hej! Vi har bokat en vecka semester i Svoronta i mitten av augusti. Hittar inte speciellt mycket information om den "byn". Är det nog som har varit där och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Går det att hyra bil där?

Mvh
Anna

Panakakis
2008-06-29, 15:54
Hej Anna! Det finns flera biluthyrare i Svoronata och det är bara någon km till flygplatsen och där finns också flera uthyrare. Svoronata är en relativt liten ort och jag själv har inte stanat där så många gånger. Det är ett bra utgångsläge för att ta sig till olika bad både norr ut och söder ut. Ett bad som ligger 3 km söder ut är Avithos som jag besökt ett antal gånger och är bra.
Hälsningar PANAKAKIS

Annapanna
2008-06-29, 16:53
Hej Anna! Det finns flera biluthyrare i Svoronata och det är bara någon km till flygplatsen och där finns också flera uthyrare. Svoronata är en relativt liten ort och jag själv har inte stanat där så många gånger. Det är ett bra utgångsläge för att ta sig till olika bad både norr ut och söder ut. Ett bad som ligger 3 km söder ut är Avithos som jag besökt ett antal gånger och är bra.
Hälsningar PANAKAKIS

Hej och tack för svaret!

När jag läste de andra inläggen kändes det som att Svoronta var ett helt dött ställe med varken restauranger, affärrer, butiker eller liknande. Vi vill bara bo på ett litet ställe och göra utflykter runt ön. Det blir nog bra! Tack för strandtipset!