handdator

Visa fullständig version : Snart sem underbart


mamosani
2008-06-26, 11:39
Nu är det nära 2 veckor kvar innaN vi landar på Korfu.
Skulle villja ha lite mer uppgifter om Agia GORDIS o hotell Nerides
Skulle åx villja veta var den bästa gyrosen äts o lite prisuppgifter på mat dryck Älskar att sitta o dricka kall Retsina knapra på en underbar Gyros o kika på folk.
Hur är badtemp i Juli ?????
Har du varit här skriv allt ni tror jag o frun behöver veta SNÄLLAbye_bye

mamosani
2008-07-03, 12:02
bye_byeINGEN som vill svara på mina funderingar ??????????
Jo kom igen nu nån måste väl ha varit här ös på nu med svar nu är det bara 1 v kvar inna vi far ner till Korfu o hotell Nerides.klapp_klap

Arne
2008-07-03, 13:27
Nja, det handlar nog icke om att ingen "vill" svara. Se det så här i stället;

Corfu är en lite avig ö för öluffarna, detta eftersom det saknas direkta färjeförbindelser med övriga övärlden och Pireus/motsv. Alltså en icke så livligt frekventerad ö för merparten av här på forumet aktiva.

Så faktor två. Charterhotell. Även här gäller nog att de flesta forumdeltagare som far till Corfu säkerligen letar upp annat boende än eventuella restrum på charterhotell.

Ag Gordis är som jag ju beskrev i mitt svar på ett annat inlägg från dig en ganska så trivsam plats. Vill minnas att jag även bifogade en bildserie.
Tror det var i Mars månad.

Serveringar som tillhandahålla Gyros det hittar du i mängd längs såväl huvudgatan som strandpromenaden. Ha en riktigt fin tur till vackra Corfu!


Arne

Jimmey
2008-07-04, 14:27
Blir säkert kanon, vi ser bara fram emot 16.15 12/7 då vi lämnar stress o jobb bakom oss för mat sol o bad... sen att slippa ha tv på regniga kvällar som nöje.. jadu... snart e man där!