Logga in

Visa fullständig version : viking airlines?

mmia
2008-06-25, 12:39
Hej är det någon som åkt med dom?
Eller finns det någon som vet var dom har billigaste flygbiljetterna? Utan en massa byten. Vi vill hälst åka ifrån landvetter.

Siri A
2008-06-25, 12:41
Flyger inte bara Viking Airlines från Arlanda? Enda direktflyget från GBG är väl Sterling?

mmia
2008-06-25, 12:45
Flyger inte bara Viking Airlines från Arlanda? Enda direktflyget från GBG är väl Sterling?

Jo dom flyger bara ifrån Stockholm, men i värsta fall får vi ta oss dit. Men jag känner ingen som har åkt med dom.

Rinaki
2008-06-25, 12:49
Inga problem med det bolaget vad jag känner till. En vän till mig som tidigare jobbade på Malmö Aviation jobbar nu på Viking Airlines nere i Aten...bara positivt om det bolaget - hittills i alla fall. Jag har själv flugit Aten-Sthlm med dom 2ggr och min kille flera gånger oxå...alltid funkat bra! Nån gång har SAS hyrt in dom på bl.a sträckan Umeå-Sthlm t/r ....

Glömde tillägga att jag själv nu eventuellt reser med dom hem från Aten i september, än en gång, om jag inte fixar det via jobbet annars... _B-anana

mmia
2008-06-25, 13:00
Inga problem med det bolaget vad jag känner till. En vän till mig som tidigare jobbade på Malmö Aviation jobbar nu på Viking Airlines nere i Aten...bara positivt om det bolaget - hittills i alla fall. Jag har själv flugit Aten-Sthlm med dom 2ggr och min kille flera gånger oxå...alltid funkat bra! Nån gång har SAS hyrt in dom på bl.a sträckan Umeå-Sthlm t/r ....

Glömde tillägga att jag själv nu eventuellt reser med dom hem från Aten i september, än en gång, om jag inte fixar det via jobbet annars... _B-anana

Ok, tack för svaret!

Arne
2008-06-25, 13:39
Vi har flugit med Viking ett par gånger. Inga problem. Nu har de ganska så glest mellan turerna. Räkna med en flight i veckan från Stockholm.

Enda destinationen i Sverige det är Stockholm.
Förutom till Athen , Rhodos och Thessaloniki kan man via Athen även flyga till
Beirut, Damaskus och Erbil .

De opererar på Stockholm bara under sommarmånaderna.

Arne