handdator

Visa fullständig version : Skala. hotell mia belli?


hannyshot
2008-06-25, 11:31
Hej. Jag och mina mamma funderar på att boka en resa till Kefalonia och Skala. Vi söker en lugn by med bra strand och härligt vatten? självklart god grekisk mat också! har vi hittat rätt då?

vi hittade en resa för ca 5 000 med hotell Mia Belli som bara har två ** på fritidsresors hemsida. Någon som vet något om hotellet??
vi har inte jätte stora krav men vill iaf ha rena lakan och mögelfritt.
vi vankar av och an om hur vi skall göra. Snälla hjälp oss!

JUT DET. va menas med "barkök" ???

mvh Hanna

Spectre
2008-06-25, 14:14
Vet inte hur det är att bo där. Dock kan jag meddela att vi var där och åt i måndags kväll och det var enligt oss mycket bra. Bra service och stort utbud av mat. Stället har bra läge, mitt på huvudgatan i änden som ligger närmast stranden.

hannyshot
2008-06-25, 16:01
VI HAR BOKAT NU!
nur billigt somhelst!
hur är det i skala. bra restauranger? hur är stranden? finns det bårutflykter arr göra. Jag vill veta allt:)

Spectre
2008-06-26, 18:18
Skala är mycket bra. Grus-stenstrand med mycket klart vatten. Vissa ställen mindre sten än andra.
Båtutflykter går från stranden till Zakynthos, Itaka samt Poros och Kata Katelos. Man kan även köpa båttur till Lefkas-Meganissi-Skorpios, vilket starkt rekommenderas. Denna båt går från Ag. Efimia men buss/taxi-resa ingår i biljetten från Skala.
Finns många bra restauranger i Skala.

Vad kostar er resa?

hannyshot
2008-06-26, 21:48
Skala är mycket bra. Grus-stenstrand med mycket klart vatten. Vissa ställen mindre sten än andra.
Båtutflykter går från stranden till Zakynthos, Itaka samt Poros och Kata Katelos. Man kan även köpa båttur till Lefkas-Meganissi-Skorpios, vilket starkt rekommenderas. Denna båt går från Ag. Efimia men buss/taxi-resa ingår i biljetten från Skala.
Finns många bra restauranger i Skala.

Vad kostar er resa?

den kostade 5.300. inte alls farligt för två personer tycker jag klapp_klap