handdator

Visa fullständig version : Mainstreet bar?


Buckskin
2008-06-24, 09:38
Är det någon som vet om baren Mainstreet finns kvar? De serverade nämligen en grym Strawberry Daiquiri som jag önskar att få återuppleva.

Förresten så är det bara 12 arbetsdagar kvar, sedan bär det av igen.

klapp_klap_B-ananaklapp_klap

theresa
2008-06-24, 11:37
Hej! jag har inte varit i skiathos men jag ska dit om 33 dagar och baren du frågade efter verkar vara ett ställe som jag skulle villja uppsöka:Dså jag googlade lite och det verkar som att den finns kvar_B-ananabye_bye

Buckskin
2008-06-24, 14:19
Det låter betryggande..;-) Själv så sitter jag på planet om exakt 3 veckor och jag kan bara gratulera till ett utmärkt Ö-val.
_B-anana

theresa
2008-06-24, 16:25
Ja jag hoppas att vi har gjort ett bra val..vi velade hit och dit innan vi bestämde oss för skiathos:rolleyes: har du varit där många gånger? vet du kanske något om hotellet vi ska bo på det heter René:confused: det finns inte så mycket info om det hotellet här:( jag har fattat det som att det inte ligger så jätte långt från själva centrum...hoppas att det stämmerflabb_flab

// Ha en jätte trevlig resa_B-ananabye_bye

24-seven
2008-06-25, 01:04
Jag har för mig att jag sett baren mainstreet på Papadiamantis, så den finns kvar. Men jag tycker att ställena runt "seven steps" är mysigare, med utsikt över gamla hamnen, deras Daiquiris är det inget fel på heller...:) Ha en underbar resa! (kom hem igår efter 2 veckor på skiathos)

Buckskin
2008-06-25, 08:53
Jag håller helt med dig att barerna kring "trappan" är betydligt mysigare, men Daiquirin håller inte riktigt samma klass ;) dock serverar de en urgrym Mai Tai på Seven Steps flabb_flab

Kul att höra att du skall till René, Theresa. Bodde där 2006 och skall självklart bo där i år igen. Det är inget avancerat hotell och har en ganska brant backe upp till sig men när man väl kommer upp dit har man en helt fantastisk utsikt. Hotellet drivs av en mycket behaglig grekisk familj och jag är ganska övertygad om att du kommer att trivas. Och du behöver inte oroa dig, centrum ligger ganska nära till hands ;)

theresa
2008-06-25, 16:47
Tack Buckskinklapp_klapdet känns skönt att höra att jag har valt ett bra hotel...och att det är nära till staden,jag har nämligen med en dotter på 19 år och hon är ganska så lat av sej;) så jag kan tänka mej att backen blir det en massa gnäll påflabb_flabså det räcker med denbye_bye