handdator

Visa fullständig version : Prisnivå och tillgänglighet på boende


cajsa
2008-06-24, 09:34
Äntligen börjar Greklandsresan närma sig _B-anana.
Om någon vecka bär det av till Milos som första stopp, kanske blir det en sväng till Naxos efter det. Jag har tagit till mig era goda råd, som att inte oroa mig för Milos ormar (det fanns tydligen fler på Skiathos, och dom såg jag aldrig...) samt att Naxos är stort. På många sätt :D

När jag kommer till Milos skulle det vara skönt att ha ett boende fixat och det kan jag förhoppningsvis hitta via nätet. För det kanske inte kryllar av rumsuthyrare en bit in i juli.

Vad ligger prisnivån på för en studio för två med AC i Adamas?
Om man stannar i dryga veckan, kanske lite längre, finns det större prutmån då?
Jag kan inte komma ihåg vad jag betalat förut för studios på andra öar i juli/aug men jag tror att vi fått tag i rum plus minus 40 euro.

Jag tar gärna emot tips på boende som går att boka via nätet.
Och även pålitliga moppeuthyrare som jag kan söka upp på plats.

cajsa

cajsa
2008-06-25, 09:54
Trodde inte att det skulle vara så svårt att få tag i en studio under andra veckan i juli, men efter att ha fått svar från flera hotell, verkar det rätt tjockt. Eller i andra fall rätt dyrt (tycker allt över 80 euro är dyrt för ett boende för två). Men man verkar i alla fall inte komma under 50-60 euro som på Skiathos och Skopelos.

Har nu eventuellt fått napp på hotel Aphrodite på Milos. Är det någon som känner till det och har bott där?