handdator

Visa fullständig version : Tonåringar i REthymnon


Kreta<3
2008-06-20, 23:37
Ja, jag är 15 år och ska till REthymnon med familjeb. Finns det n¨t att göra där? Mer än sola bada...:confused::confused:

martinifk
2008-06-22, 06:27
Ja, jag är 15 år och ska till REthymnon med familjeb. Finns det n¨t att göra där? Mer än sola bada...:confused::confused:

Finns ju alla möjliga sorters aktiviteter om man är sugen på något mer än "bara" sol och bad. För min egen del räcker det ganska bra.. :rolleyes:

litentuva
2008-06-22, 19:39
Ja, jag är 15 år och ska till REthymnon med familjeb. Finns det n¨t att göra där? Mer än sola bada...:confused::confused:

Du kanske ska pröva utomhusbion i gamla stan, ligger nedanför fortet. Det finns massor av affärer om man gillar att shoppa. Olika dagsutflykter med badbåtar finns också om man vill komma bort från stan.
Mkt kretsar ju kring sol och bad när man är där under sommaren... Ett bra ställe strax utanför stan är "Baja" som är ett fint poolområde med vattenrutchkanor, tar ca 10-12 minuter med taxi från Centrala Rethymno.

Trevlig semester!

Kreta<3
2008-06-22, 21:49
Du kanske ska pröva utomhusbion i gamla stan, ligger nedanför fortet. Det finns massor av affärer om man gillar att shoppa. Olika dagsutflykter med badbåtar finns också om man vill komma bort från stan.
Mkt kretsar ju kring sol och bad när man är där under sommaren... Ett bra ställe strax utanför stan är "Baja" som är ett fint poolområde med vattenrutchkanor, tar ca 10-12 minuter med taxi från Centrala Rethymno.

Trevlig semester!


Okej :D

beeatrice
2009-01-03, 00:26
Annars finns det ingen som har direkt koll på åldersgränsen på sprit och klubbarna där nere om du tycker om att roa dig på det viset

litentuva
2009-01-03, 09:10
Annars finns det ingen som har direkt koll på åldersgränsen på sprit och klubbarna där nere om du tycker om att roa dig på det viset

Är det ett lämpligt tips till en 15åring??:confused: Vet inte om det här forumet är till för att uppmuntra minderåriga att dricka...
Fast på klubbarna kan man ju gå ändå såklart och ha kul men mycket av det mindre trevliga som händer ungdomar på turistorterna beror ju på alkoholintag...

Athanasia
2009-01-03, 09:45
Mycket bra sagt litentuva!!!!klapp_klap

beeatrice
2009-01-06, 15:51
Jo självklart vill jag inte uppmana, men många ungdomar i den åldern gör redan det och när jag var därnere första gången och var 15 med mina föräldrar så lät dom mig ta en,två drinkar och vara ute och dansa sålänge att de var i närheten och jag checkade in hos dom med jämna mellanrum. Jag bara ger henne svar från en ungdom till en annan, sen är det klart att hon ska vara försiktig och inte göra något själv utan en släkting eller bra vän med sig.