handdator

Visa fullständig version : Bra bok?


Kreta<3
2008-06-20, 21:08
HEj nu är det bara 27 dagar kvar tills min resa bär av till rethymnon. Jag skulle vilja ha nån bra bok om kreta och nån med lite mer information om Rethymnom. Vet ni nån bra turist/guide bok???

Athanasia
2008-06-20, 21:26
om ni åker med resebyrå fårNi bra information i foldern..Kom hem i morse från Rethymnon.....

Kreta<3
2008-06-20, 21:49
om ni åker med resebyrå fårNi bra information i foldern..Kom hem i morse från Rethymnon.....

Är det bra info? Ungefär vad står det i? Finns det en gloslista?

Rose-Marie
2008-06-21, 11:33
Åh vad härligt det låter när du säger att du har precis kommit hem från Rethymnon.Hoppas att du har haft det bra? Har fått reda på att det stora supermarket INKA som låg i närheten av hotell Bio har slagit igen stämmet det?
Vart hittar jag en annan INKA supermarket eller nå´t annat stort supermarket? Kan du hjälpa mig tro?Mycket tacksam för svar, åker ner med bästisen den 14 augusti.Jippie bara 7 veckor kvar. Ska bli så härligt./Rose-Marie

Marco
2008-06-21, 13:12
Lonely Planet har gett ut en bok om Kreta (på engelska) och svenska Vagabond har också en guidebok om Kreta.


/Marco

Kreta<3
2008-06-21, 13:21
Lonely Planet har gett ut en bok om Kreta (på engelska) och svenska Vagabond har också en guidebok om Kreta.


/Marco

Okej, tack :)