handdator

Visa fullständig version : Photobucket ?


bibbsan
2008-06-19, 21:21
Hej !
Jag lade in några bilder på photobucket.com häromdagen , men sen igår kommer jag inte in på sidan ..:confused: Är det nån mer med samma problem ?

Jag har också problem med att se en del bilder , det blir bara en liten ruta med ett rött X i ... jag kan ju se de flesta bilder och avatarer, men inte tex de senaste bildgåtorna ...snyft snyft_drop

Elisabet
2008-06-19, 21:54
Photobucket är känslig för stora och små bokstäver. Kan det vara så att du inte skriver exakt som när du registrerade dig?

Om du inte kan se bilder som andra kan se, så har du troligen antingen högre säkerhetsinställningar än vi andra har eller så sitter du i ett nätverk som blockerar vissa sajter. Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att ändra det, men här finns ju flera andra som är bra på sådant, så det dyker säkert upp någon räddare i nöden:)

bibbsan
2008-06-19, 22:53
Hej och tack för svaret .
Det verkar ha varit nåt strul på photobuckets hemsida , men de håller på att reparera det ...
Jag har provat att säka mina säkerhetsinställningar , men det hjälper inte . Hoppas nån annan kan hjälpa mig .

Katitzi
2008-06-20, 08:46
Har du bredband eller modem? När vi hade modem hade jag samma problem med bilerna som du. Det vekade som datorn inte riktigt orkade få fam alla bilder. Nu med bredband är det inga problem. ;)