handdator

Visa fullständig version : Ospecificerat


Henriksson
2008-06-18, 11:12
Nu är det bokat!
Jag och dottern åker ospec till Samos den 29/6 _B-anana
Är det någon som har erfarenhet av detta? Jag har aldrig varit på Samos så var jag än hamnar så blir det på en, för mig, ny plats! Nu hoppas jag bara att vi inte hamnar på "skithotellet":rolleyes:
Vi längtar bye_bye

Kastas
2008-06-18, 12:18
Vem åker ni med??bye_bye

Henriksson
2008-06-18, 13:52
Vi åker med Fritidsresor!

Kastas
2008-06-18, 15:39
Ja då är det ju Pythagorion Kokari eller Votsalakia som gäller. Och har du inte varit på Samos tidigare så är det fina platser alla tre.Votsalakia är väl den lungnaste platsen som gjord för avkoppling. Kokari är väldigt vackert beläget mysigt.Pythgorion är en otroligt vackert belägen by. Men med lite mera liv och rörelse. Tror inte Fritidsresor har nåra "skithotell". Sen vore det kul att höra hur det gick när ni kommer hem./mvh kastasbye_bye

tvillinganna
2008-06-21, 17:45
Vi åker också den 29, från Kastrup. :-) kanske åker vi med samma plan då?

Henriksson
2008-06-21, 20:37
Jag åker från Arlanda Vart på Samos ska du? bye_bye

tvillinganna
2008-06-21, 20:46
Vi ska till Kokkari/Nafsika hotel, vi funderade också ett tag på att åka ospec. men "fegade ur", och tog det säkra före det osäkra :)
Har aldrig varit i Grekland tidigare, men Samos verkar ju vara en jättehärlig ö!

Hoppas ni får en toppensemester!

matsmaja
2008-07-13, 09:39
vart hamnade ni??? och hur var det på samos?? vi funderar på att ta en sista minuten ,,,hur var stränderna ..??? är det bara klappersten eller????:)

tvillinganna
2008-07-13, 15:19
Samos var härligt, varmt och skönt, god mat och härlig stämning. Ingen party-ö kanske, vi promenerade en del i bergen, och det var helt fantastiskt vackert!

Stränderna där vi var (Kokkari) var mest sten ja. Men det finns en sandstrand utanför Pythagorion som ska vara väldigt fin (vi var aldrig där). Man kunde åka dit med moped, hyrbil eller badbåt från Pythagorion. Tror det ligger en fin sandstrand i närheten av Votsalakia också.

Henriksson
2008-07-16, 18:01
Hejsan
Ja då var man hemma igensnyft_drop Samos är underbart! Vi "hamnade" i Phytagorion på ett fräscht hotell (egen dusch och WC!) alldeles intill huvudgatan och strandpromenaden.

Vi har hyrt bil och sett oss omkring en del. Har mest badat på stenstrand (vi gillar det) men det finns varierande slag. Det har varit varmt både i luften och i vattnet men vinden har fläktat skönt hela tiden!

Kan verkligen rekommendera Samosbye_bye

Kastas
2008-07-16, 23:20
Så jäkla skönt att ni gillade samos. Som jag förstår var allt ok och att ni har haft en underbar semmester. vi har vårat kvar åker ner om 47 dagarbye_bye/mvh kastas

halloncabby
2008-07-17, 10:56
Vi åker den 31/8. Hoppas på att det INTE är 40 grader varmt o vindstilla,, ;-)

Kastas
2008-07-17, 18:08
Vi åker den 31/8. Hoppas på att det INTE är 40 grader varmt o vindstilla,, ;-)
Samma här den 31/8 går turen ner sköntbye_bye