handdator

Visa fullständig version : Della hotel 30/6 - 7/7


skallstorp
2008-06-17, 16:48
Hej, vi åker till Parga d 30 Juni, det är snart jubii. Finns där någon där vet om man kan parkere bilen vid hotellet ?

fiolisa
2008-06-21, 21:29
Hej!

Ja det finns möjlighet att parkera vid hotellet. Finns en infart till hotellet där ni borde kunna få parkera. Snacka m Teo ägaren!

Trevlig resa, Fiolisabye_bye

Eva L
2008-06-21, 22:17
Ta med en ficklampa för promenaderna genom olivlunden som förkortar sträckan betydligt ner till centrum. Stigen är delvis upplyst men jag såg två ormar i dungen så det kan vara bra att se var man sätter fötterna på den mörka sträckan.

Eva

skallstorp
2008-06-22, 18:20
Tack för info om parkering och ficklampa :) En fråga mer. När man kommer sent på kvällen nästen nat, är det så möjligt att hitta hotellet bara vid att köra lite rundt ? Jag hitter ingen vägbeskrivning någonstandssnyft_drop

Eva L
2008-06-22, 21:38
Det tror jag. Vägen går runt och i utkanten av Parga den sträckan åkte jag bara vid transfern till och från samt när jag fick lift av en dam på vägen hem. Tror inte att jag kan förklara hur ni ska köra men det bör inte vara några problem när ni är på plats.

Eva

April
2008-06-24, 09:55
Hotellet känns lätt igen med sin speciella trädgårdsbelysning, stora lysande flugsvampar. :) Jag har oxå lite svårt att beskriva vägen, men tror inte att det är svårt. Det ligger precis vid en bilväg som jag tror även passerar den fina licnosstranden. Har för mig att det bara är att följa bilvägen som ni kör efter att ni svängt av ner mot parga och så ligger hotellet därefter. Samma väg viker även av ner mot valtos. har ni varit till Parga förut så att ni vet något så när hur ni ska köra?