handdator

Visa fullständig version : Kontaktproblem


Riitta
2008-06-16, 09:48
Datorn hemma krånglar igen:( Kontakten mellan hårddisken och skärmen funkar inte. Du blir jag lite nervös ifall det inte går och fixa och alla mina 600 bilder är bortasnyft_dropsnyft_drop:mad:

Riittabye_bye

Marianne
2008-06-16, 13:00
Nej, nej, nej, det får bara inte vara så. HOPPAS att du hittar bilderna, Riitta!

Riitta
2008-06-16, 13:13
Dom finns väl där, bara man får kontakt med dom:o:)Annars får jag väl göra en ny resa och ta om dom;)

Riittabye_bye

Chras
2008-06-16, 13:24
Har Du tillgang till en annan skarm koppla den till datorn. Bilderna finns i alla fall kvar p[ datorn.
Chras

Netwolf
2008-06-16, 13:52
Vad är det som är fel? Startar datorn överhuvudtaget? Du säger att det inte är någon kontakt mellan hårddisk och skärmen? Hur vet du det? Eller menar du mellan (den stationära) datorn och skärmen? Kolla så att inte piggarna i kontakten har böjt sig. Annars kan du som Chras föreslår, kolla in en annan skärm.

/Netwolf

Elisabet
2008-06-16, 16:55
Annars får jag väl göra en ny resa och ta om domDET kallar jag positivt tänkande!!! klapp_klap

Hoppas det ordnar sig för dig med datorn.

spiro
2008-06-17, 23:43
Startar datorn upp överhuvudtaget?. Svart skärm efter uppstart? -Kan bero på fel på grafik- eller moderkort. Har du fler än en dator, så skulle jag be någon att plocka ur din hårddisk och sätta in den i din andra.

Riitta
2008-06-18, 07:27
Fick ordning såppas att korterna är förda till en skiva nu:)Annars krånglar det på alla möjliga sätt nu så kan inte skriva hemifrån :o

Riittabye_bye

Riitta
2008-06-18, 17:10
Senaste från datorfronten:DVad skulle man göra utan barnbarn:eek::rolleyes: Hon är här och har pillat på diverse knappar och nu ser allt ut och funka bra igenflabb_flab Vi får hoppas att det håller i sig:D

Riittabye_bye

Hellen
2008-06-18, 17:38
Så bra!
Blivande programerare kanske?

Det var alltså inte datorn det var fel på, det var SBT?flabb_flab
// Helén

anoula
2008-06-18, 21:51
och nu ser allt ut och funka bra igenflabb_flab Vi får hoppas att det håller i sig:D


Hoppas jag med! Jag vill se fler Rhodosbilder!!

kari
2008-06-18, 22:42
Senaste från datorfronten:DVad skulle man göra utan barnbarn:eek::rolleyes: Hon är här och har pillat på diverse knappar och nu ser allt ut och funka bra igenflabb_flab Vi får hoppas att det håller i sig:D

Riittabye_bye

D E T krysser jeg fingrene for, Riitta :)
- datatrøbbel ( og fare for å miste bilder :eek:) er det verste __D
- og barnebarn er det beste vi har :D

bye_byeKari