handdator

Visa fullständig version : Någon som bott på Castle suites i Platanias?Vattenlandet Limnopoulis?


Conny
2005-07-26, 11:11
Hej Alla!

Är det någon som bott på Castle suites i Platanias? Det är Fritidsresor som har hotellet och vi åker den 24:e September. Är det någon som har några tips vad det månde vara så skriv ner det här snälla:)

Vi ska även till vattenlandet i Limnopoulis har vi tänkt. Har försökt att maila till dom men mailet returneras hela tiden så jag kommer inte i kontakt med dom.Är det öppet den 24:e September? Och hur kommer man dit lättast? Kostnad inträde?

mvh Conny m familj.

Kalimera
2005-07-26, 11:22
Vi ska även till vattenlandet i Limnopoulis har vi tänkt. Har försökt att maila till dom men mailet returneras hela tiden så jag kommer inte i kontakt med dom.Är det öppet den 24:e September? Och hur kommer man dit lättast? Kostnad inträde? På deras hemsida (http://www.limnoupolis.gr/en/) står det inte när det stänger för säsongen, men visst borde det vara öppet efter den 24/9. Priserna fanns med, alltid något:

Children's 0-5 years Free
Elderly to 65 years Free
People with reduced mobility issues and handicapped enter free of charge
Adults 16 €
Children's 6-12 years 11 €
Usage of piscine solely 10 €

After 15.00
Adults 11 €
Children's 6-12 years 8 €

Elisabet
2005-07-26, 12:31
Jag vet inte öppettiderna, men tänkte vara berätta att jag var på Limnoupolis en gång med barnen och det var värt varenda drachmer! Hade jag rest ensam skulle jag inte ha valt att åka dit, men tillsammans med barnen hade jag jätteroligt där!

Vi åkte med det lilla tåget från K Stalos, vet inte om det går från Platanias. Men det var en trevlig resa genom åkermark, byar och berg.