handdator

Visa fullständig version : Nå har vi booket og gleder oss ( n e s t e n)


kari
2008-06-11, 22:00
like mye til å besøke Stockholm i sommer , som vi gjør til høsten Hellasferie, men bare nesten, d e t tror jeg dere forstår :D

Vi har ikke vært i Stockholm siden 1968, det er virkelig på tide vi besøker den vakre hovedstaden deres igjen :) - en "jubileumstur" er det faktisk - 40 år :eek: - OJ

I alle fall, flybilletter og hotell er bestillt, og, som sagt, vi gleder oss :)
- om dere kan holde av noen soldager til oss (i slutten av juli) så er det kjempefint :D

bye_bye Kari

Hellen
2008-06-11, 22:23
Nej Kari, ni har valt fel sida av Sverige.;):D
Till Stockholm åker man bara om man måsteAng_elx:pflabb_flab

Hoppas ni får en underbar vistelse i vår vackra huvudstad.
// Helén

kari
2008-06-11, 22:36
flabb_flab flabb_flab flabb_flab

Marianne
2008-06-12, 15:35
Hej Kari.

I slutet av juli? Precis när vi KANSKE åker till Stockholm. Men det är ännu osäkert. Inget bokat, inget bestämt.

Hur som helst, så önskar jag er en riktigt härlig semester. Har ni tur med vädret, så är Stockholm jättevackert. Är vädret inte bra, så gillar jag inte Stockholm. Men det var ju inte bara på grund av vädret jag lämnade Stockholm för 41 år sedan (alltså hade jag jubileum här förra året:D).

Riitta
2008-06-12, 15:46
Stockholm är fint:)Blir nog en resa dit för oss också och hälsa på dotteren i sommar:)

Riittabye_bye

Klick
2008-06-12, 22:12
Hej Kari!
Då får jag önska dig en trevlig liten semester-tripp till Stockholm. Måste också tillägga att Hellen att hon var riktigt kvick där och håller fullständigt och kunde inte sagt det bättre själv.....flabb_flabklapp_klap

kari
2008-06-13, 08:06
Hej Kari!
Då får jag önska dig en trevlig liten semester-tripp till Stockholm. Måste också tillägga att Hellen att hon var riktigt kvick där och håller fullständigt och kunde inte sagt det bättre själv.....flabb_flabklapp_klap

:D - ja, hun var kvikk, og jeg kan "trøste" både deg og Hellen med å si at på deres side av Sverige, bl a i Gøteborg, har vi vært mange ganger i løpet av de 40 årene flabb_flab - lettere tilgjengelig for oss, og veldig fint :D
Takk for gode ønsker bye_bye kari

kari
2008-06-13, 08:10
Stockholm är fint:)Blir nog en resa dit för oss också och hälsa på dotteren i sommar:)
Riittabye_bye

Det skal vel noe til at vi er i Stockholm samtidig både du, Marianne og jeg, Riitta, ellers kunne det jo blitt et lite Kalimeratreff i Stockholm en kveld :D
- et ganske stort treff og kanskje, om noen som bor i Stockholmsområdet ville bli med :)

bye_byeKari

kari
2008-06-13, 08:17
Hej Kari.

I slutet av juli? Precis när vi KANSKE åker till Stockholm. Men det är ännu osäkert. Inget bokat, inget bestämt.
Hur som helst, så önskar jag er en riktigt härlig semester. Har ni tur med vädret, så är Stockholm jättevackert. Är vädret inte bra, så gillar jag inte Stockholm. Men det var ju inte bara på grund av vädret jag lämnade Stockholm för 41 år sedan (alltså hade jag jubileum här förra året:D).

Takk, Marianne :) - da satser vi på sol og fint vær :D

- riktignok si vi ( dvs n o e n sier det, ikke jeg flabb_flab)
i Norge at "det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" .........
Å traske rundt i en storby med paraply i plaskende regn og vind er pyton, ...t r o r jeg, har heldigvis ikke opplevd det......h i t t i l ;)

:) Kari