Logga in

Visa fullständig version : Lugnet råder på Lipsi

Netwolf
2008-06-04, 18:13
Skickar en mobilhälsning från Lipsi. Här händer inte mycket. Man badar solar och äter fantastiskt gott.
Lite blåsigt igår, men idag har det varit finfint. Vi hade ett par underbara dagar på Agathonissi och om några dagar bär det av till Fourni.
/Netwolf o Suz

Siri A
2008-06-04, 19:56
Åh, vad härligt! Snart är det vår tur. Ha en fortsatt trevlig resa! bye_bye

Lissi
2008-06-04, 20:34
Ha det gott! Hälsa Lipsi!

Lissi - 15 dagar kvar!

Zanét
2008-06-05, 07:07
Fortsatt härlig semester :)
//Zanét bye_bye

Hellen
2008-06-05, 08:58
Jag önskar er en fortsatt trevlig resa!
// Helénbye_bye

Kalimera
2008-06-05, 12:52
Här händer inte mycket. Man badar solar och äter fantastiskt gott. Låter precis som Lipsi för mig. :D

Vi hade ett par underbara dagar på Agathonissi och om några dagar bär det av till Fourni. Fick sms från Arne igår, han skrev att det är turkisk fest på Fourni den 10-11 juni, folk från Fournis turkiska vänort Aydin kommer dit. Hoppas att ni är kvar då.

AndersK
2008-06-06, 13:52
Hej Netwolf!
Vi

AndersK
2008-06-06, 14:06
Hej Netwolf!
Trevligt att traffas pa Agatonissi, som vi fastnat pa. Har snart atit oss igenom alla ratter, vandrat omkring i alla riktningar m.m. Idag nagra droppar regn under formiddagen men nu stralande sol utanfor Glaros restaurang.
Storpolitiken gjorde sitt intag for tva dagar sedan. Ca. 15 flyktingar som fraktats over fran Turkiet kom vandrades in i hamnbyn. Jag uppakte nagra pa vag fran bageriet och undrade - Vad ar detta? Annorlunda kladsel (pabyltade) och barandes barn och liten packning. Fler strommade till under frukosten pa cafet i hornet. Barn var skadade och det var svart att hantera. Har sitter vi i all sin glans och dessa arma manniskor..... Alla omhandertogs och fordes till Patmos. Bilden ar etsad! Senare fick vi reda pa att de kom fran afganistan och att det nagra dagar innan hade kommit 200 personer.
Lamnar on pa sondag och vem vet; det kanske blir Lipsi!
Halsningar fran
Anders och Marie