handdator

Visa fullständig version : Fotboll på storskärm i Argostoli


solskenet
2008-06-03, 14:37
Hej!

Landar på Kefalonia dagen då Sverige spelar mot Grekland i fotboll. Vad tror ni om chanserna att ta taxi in till Argostoli och se fotboll på storskärm på nåt uteställe?

Vi ska inte bo i Argostoli så vi kommer att behöva ta taxi därefter dit vi ska.

Tror ni att det kan funka?

Panakakis
2008-06-04, 07:16
Hej! Det är inga problem med Taxi i Argostoli eller i övrigt på Kefalonia. Det kanse är svårare att hitta en storbildsskärm.

Hälsningar PANAKAKIS

Obo
2008-06-04, 07:37
Har i alla fall för mig att Taverna Nefeli i Lassi hade storbilds-TV då vi var där i maj. Åtminstone satt det "drivor" med engelsmän där och tittade på fotboll.

Katitzi
2008-06-04, 17:55
JO, jag kommer ihåg att de har storbilds-TV på Taverna Nefeli. Åtminstone förra sommaren. Förövrigt en av de bästa restaurangerna i Lassi! Familjeägt med jättegod hemlagad grekisk mat, stora portioner var det också. klapp_klap

Hella(s)
2008-06-08, 21:30
Jag tyckte jag såg storbildsskärmar på många restauranger och pubar i Lassi. Förmodligen pga de många Britterna där...

eldo
2008-06-08, 22:02
Inga problem _B-anana

Var i Argostoli när Grekland tog hem segern sist det begav sig klapp_klapklapp_klapklapp_klap
På torget fanns storbilds tv och för övrigt överallt tom på bilar, ni lär inte missa matchen i alla fall flabb_flab.

Däremot var det ett helsike att ta sig ut från stan.......taxi gick inte att beställa då ALLA firade segern...... det var bara att börja gå mot Lassi till trafiken lossnade och man kunde haffa en Taxi... sen var det tutande hela natten flabb_flabflabb_flabflabb_flab

Eva-Lena 21 dagar kvar....