handdator

Visa fullständig version : Toscana


RAN
2008-06-02, 22:57
Igårkväll kom jag hem efter en vecka i Toscana. Väldigt vackert var där med sina röda vallmofält o gröna kullar o vinodlingar. MEN även om jag hade det bra och fint på alla sätt kunde jag inte släppa tankarna på Grekland.:o Man kanske borde gå i terapi eller vad tror ni?

Eva L
2008-06-03, 06:13
MEN även om jag hade det bra och fint på alla sätt kunde jag inte släppa tankarna på Grekland.:o Man kanske borde gå i terapi eller vad tror ni?

Ja om det gjorde så att du inte kunde njuta fullt ut är det nog något du bör lägga lite pengar på. ;)

Själv brukar jag ständigt påminna mig själv med att försöka att inte jämföra reser, platser och länder med varandra eftersom det då stör mina möjligheter att njuta av det jag har just då. Lyckas bra ibland och mindre bra andra gånger men det händer att Grekland kommer till korta här.

Berätta gärna mer om Toscana för oss.

Eva

Kalimera
2008-06-03, 08:17
MEN även om jag hade det bra och fint på alla sätt kunde jag inte släppa tankarna på Grekland.Kände exakt samma sak när vi öluffade en månad i Thailand. :o

Katitzi
2008-06-05, 18:48
Har också haft en känsla av att vara på fel ställe när man valt ett annat medelhavsresmål än Grekland. Har bla. suttit i Portugal och längtat till Grekland! Men åker man någonstans vintertid tex Thailand, finns ju inte riktigt alternativet Grekland. Då blir det inte något val. Thailand tycker jag kan påminna lite om Grekland: öarna, havet och den avslappnade stämmningen. Ska dit i vinter igen! :D