handdator

Visa fullständig version : Nedräknaren


Getty
2008-06-02, 15:05
Hallå!

Jag är nog helt dum i huvudet men jag vet inte hur jag ska göra för att hitta nedräknaren. Häromdagen sökte jag på google för att kunna registrera mig, och idag fick jag ett mail om att allt var fixat, det var bara att gå in på min månad på samma sida jag gjorde beställningen. Problemet är att jag inte hittar något om månader där. snyft_drop

Förmodligen jätte enkelt men skulle någon vilja hjälpa mig att hitta dit:confused:

//Ingela

Hellen
2008-06-02, 15:08
Titta till vänster på forumets förstasida, Läsarhörnan, välj sedan Till Grekland, där hittar du månaderna.
// Helén

theresa
2008-06-02, 15:12
Du är inte dum i huvudet:D jag hade samma problem...jag fick också be om hjälp. Du går till första sidan och klickar på länken där det står: Resa Till Grekland,när du kommer in där så ser du alla månader och då är det bara att klicka på din månad och så letar du upp ditt namnflabb_flab
Hoppas det går bra annars får du fråga igen,jag har min nedräknare som min startsida nuklapp_klapbye_bye

Getty
2008-06-02, 15:19
Tack Hellen och Theresa för så snabba svar!

Med hjälp av båda era inlägg lyckades jag hitta min nedräknare. klapp_klap

//Ingela

litentuva
2008-06-02, 15:49
Svaren hjälpte mig också, tack! (65 dagar)

theresa
2008-06-02, 16:37
Bra att man kunde hjälpa till flabb_flab jag har nu 55 dagar kvar till jag får äntra grekiskmark_B-anana_B-anana

Getty
2008-06-02, 16:44
Och jag har 42klapp_klap

//Ingelabye_bye