handdator

Visa fullständig version : ett bra hotell


j0hanna
2008-06-01, 21:59
Hej! Var på Ios förra året och gillade denna ö väldigt mycket och ska därför besöka den i år igen. Bodde på ett hotell som heter Aegon som låg nere på Mylopotas stranden. Ett jätte bra och prisvärt hotell som jag verkligen kan rekommendera! Tyvärr tappade jag kortet jag fick av ägaren med mailadress mm. Kanske finns det någon annan som bott där och har kvar adressen? Skulle vilja försöka boka innan vi kommer dit, har försökt leta lite på nätet men hittar inget.

//johanna

Jonas©
2008-06-02, 09:15
Jag hittade ett telefon nr, kanske kan va till lite hjälp. +30 22860 91007

j0hanna
2008-06-02, 11:28
Tack så mycket! Jag hittade faktiskt sidan till slut. Jag hade ju stavat fel på hotellet så inte konstigt att det inte gick att hitta.

Jätte mysigt hotell som ligger nere på stranden och som drivs av en mycket trevlig familj. Jag och min kompis bodde där i slutet av juni, början av juli och vi betalade 25 euro per natt för båda, vi prutade ingenting utan ägaren körde den taktiken att han sätter ett bra fast pris från början så man slipper pruta (skönt för de som är lika dåliga som mig på det). Hotellet ligger precis brevid ett bageri så man kan handla färskt bröd på morgonen och annat gott och en liten bit bort går bussen upp till "stan". klapp_klap

Är det någon annan som har tips på bra hotell på Ios?