Visa fullständig version : Beslutsångest!!!!!
Nattfari
2008-06-01, 20:41
Så fort jag tror jag har bestämt mig, så hittar jag en annan ö som jag fastnar för...:rolleyes:
Från början skulle vi till Kreta, sedan ändrade vi oss och bokade en resa till Kefalononia istället...och nu har jag börjat snegla på Karpathos.
Vi är ute efter sol och bad på fina stränder, naturupplevelser och god mat, inget festande. På Karpathos har vi hittat resa med hotell strax utanför Karpathos stad, på Kefalonia skall vi isf bo i Lassi. Ingen större prisskillnad, och ung samma flygtider och datum.
Ni som har varit på båda öarna, vilken tyckte ni bäst om?
Tror du skal være fornøyd med Kefalonia! Har ikke vært der selv..., men til neste år..? ;)Stranden i Pigadia er ikke akkurat noe spesielt og da er dere avhengig av å ta buss til f.eks. Amoopi om dere vil bade ved en fin strand.
Smaken er jo forskjellig, og her inne på Forumet er det mange som har Karp. som favoritt, men det er mange øyer jeg skulle ha valgt fremfor Karpathos...
Ta heller Krpathos til neste år så kan du sammenligne da. :rolleyes:
Ia
Själv hade jag också beslutsångest, det var mellan att resa till Karpathos eller Skiathos.! Jag valde Karpathos och jag ångrar ingenting,För nu snart har jag varit där för fjortonde gången:DKarpathos är en helt underbar ö.
Men som sagt var alla tycker ju olika !
Men det blir nog bra vilket ni än väljer,det är ju Grekland trots allt.flabb_flab
Hej!
Jag skulle ha valt Kefallonia. Det är en grön och vacker ö med många fina stränder. Jag tror inte du blir besviken. Så kan du ju göra som Ia skrev och spara Karpathos till nästa år.
nickabye_bye
Kalimera
2008-06-03, 08:18
Ni som har varit på båda öarna, vilken tyckte ni bäst om?Jag har varit på båda och tycker om båda. Mycket. Det är ett svårt val. Jag kan inte råda, det är alldeles för svårt. Egentligen spelar det ingen roll, ni får det bra oavsett vad ni väljer, och nu har ni ju bokat Kefalonia så åk dit. :)
Nattfari
2008-06-04, 16:28
Nu har vi bestämt oss - det blir Kefalonia!
Idag såg jag dessutom att Airtours rabatterat samma resa med samma hotell veckan veckan innan, så vi bokade om och resan blev därmed 1600:- billigare. Betalade nyss, så nu går det inte att ångra sig...;)
Snart bara tre veckor kvar!!!
Kalimera
2008-06-05, 12:57
Nu har vi bestämt oss - det blir Kefalonia!Bra, det blir kanonbra! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.